Even een flinke topickick, maar ben de laatste 4 weken druk bezig geweest met onze gezinsuitbreiding
Jasper is 11 februari via een keizersnee na wat complicaties in het ziekenhuis. Moeders en kind maken het goed en komen perfect aan hun nachtrust. Moeders begint alleen al te klagen over der buikje dus we moeten weer verder met haar fiets
Vannochtend even de remmen gepolijst, zwart was toch niet zo mooi als verwacht dus even de schuur in gedoken voor wat polijstwerk. In de tussentijd is er ook een Veloce achterderr en centaur voorder binnengekomen tesamen met een stuur+pen. Over de pen zijn we het nog niet uit, hij glimt wel mooi maar is voor het mooie te groot/massief voor de fiets dus daar zal een andere voor komen.
Mijn wielen zitten er nu onder en dat staat wel heel erg mooi dus grote kans dat die eronder blijven, maar dat ligt er een beetje aan wat ik voor mezelf kan vinden!
*stuurpen zit er provisorisch op met een kartonnen vorkbuisverlenger
GenesiZ\' klushoek - Foto Update 01-05-10!!!
-
- Forum-lid
het begint al een strak karretje te worden en nog proficiat met de kleine
Zo, eindelijk weer een update. Mijn fiets is vervangen voor een nieuwere Gazelle Champion Mondial AA en de fiets van mijn meisie is ook klaar
Sorry voor de vele foto's, maar ben best trots op de fiets die ik gemaakt heb voor mijn meisie Een oude Paganini, afgemonteerd met Campagnolo Mirage, Veloce en Centaur onderdelen. Het stuur+zadel moet nog afgesteld worden, maar dat doen we na een eerste testrit!
Sorry voor de vele foto's, maar ben best trots op de fiets die ik gemaakt heb voor mijn meisie Een oude Paganini, afgemonteerd met Campagnolo Mirage, Veloce en Centaur onderdelen. Het stuur+zadel moet nog afgesteld worden, maar dat doen we na een eerste testrit!
NO PAIN NO GAIN