Ik denk dat de meeste forumleden dat kunnen beamenJordyB schreef:Ik denk dat het een duitser gaat worden, want voor zover ik gezocht heb merk ik dat je bij de duitsers de meeste kwaliteit krijgt voor de laagste prijs. Als dit niet zo is zeg het graag.....
Als je carbon wilt en je hebt een maximale maat nodig zul je volgens mij bij Canyon terecht moeten; zij maken van de bekende duitse merken de grootste carbon frame. Volsta je met een kleinere frame, dan kun je misschien ook slagen bij Red Bull, Stevens, Cube e.d. Die gaan tot 62-63 in carbon. Belangrijk is, nogmaals, om vooral te letten op de lengte van de bovenbuis en die van de voorbuis.JordyB schreef:..... Verder denk ik dat het carbon wordt......
Je kunt denk ik met een gerust hart ook voor een alu frame kiezen van een van de bovengenoemde merken. Die zijn echt stijf (genoeg).JordyB schreef:..... maar als er ook stijve alluminium frame's zijn sluit ik dat niet uit.....
JordyB schreef:..... Het liefst zie ik mijn fiets eerst voordat ik hem koop. Wat dat betreft komt het natuurlijk goed uit dat canyon binnenkort een filliaal heeft. Internet winkels lijkt mij voor een racefiets van zo'n prijs niet zo. Dan moet je hem toch echt gezien hebben en dat maakt niet veel uit waar ik dan ga kijken..
In dat geval valt Red Bull enigzins af omdat je de fiets niet in een winkel hier in NL kunt bezichtigen. MAAR: als het voor jou haalbaar is raad ik je aan eens een bezoek te brengen aan hun winkel in Bocholt! ("The World's Most Beautiful Bike Shop")). Je wordt echt vriendelijk en professioneel geholpen en geadviseerd. En ondanks het feit dat ze geen fysieke winkel hebben in NL, de service die ze bieden is echt top, ook voor klanten buiten Duitsland. Kijk maar naar de gebruikerservaringen op de Red Bull site hier op het forum.