[quote="de zwarten"][quote="D.S."]
Versta niet wat er daar raar aan is.
Het gaat hier zeker niet over een profploeg, maar over een ploeg met miniemen, aspiranten, nieuwelingen, juniores, beloften en EZC.
Er zijn een heleboel nieuwe fietsen aangekocht waar de krankstellen moesten worden van aangepast worden, vandaar dat deze kranks nu te koop zijn.
[/quote]
Nog niet helemaal... Waarom moeten miniemen/aspiranten/nieuwelingen met Dura-Ace 7900 rijden? Crisis? Nooit van gehoord! [/quote]
Hetgeen u zegt strookt niet met mijn uitleg
Herlees nu nog eens mijn uitleg en weet het te zeggen als u het verstaat.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Dura Ace krankstel 7900
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Neen ik versta het niet! Je blijft cryptisch!
Ik snap niet wat niet-profs met die dure rommel aanmoeten (het is hen desondanks gegund!). Ik snap wel dat die cranks bvb de verkeerde lengte hebben, of verkeerde bladen, of dat je hoopt dat je er nog veel geld voor recupereert omdat fietsen met complete afmontage vaak een stuk voordeliger zijn dan frame+groep.
Ik snap niet wat niet-profs met die dure rommel aanmoeten (het is hen desondanks gegund!). Ik snap wel dat die cranks bvb de verkeerde lengte hebben, of verkeerde bladen, of dat je hoopt dat je er nog veel geld voor recupereert omdat fietsen met complete afmontage vaak een stuk voordeliger zijn dan frame+groep.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
[quote="de zwarten"] Neen ik versta het niet! Je blijft cryptisch!
Ik snap niet wat niet-profs met die dure rommel aanmoeten (het is hen desondanks gegund!). Ik snap wel dat die cranks bvb de verkeerde lengte hebben, of verkeerde bladen, of dat je hoopt dat je er nog veel geld voor recupereert omdat fietsen met complete afmontage vaak een stuk voordeliger zijn dan frame+groep.[/quote]
Nu snap je het
Ik snap niet wat niet-profs met die dure rommel aanmoeten (het is hen desondanks gegund!). Ik snap wel dat die cranks bvb de verkeerde lengte hebben, of verkeerde bladen, of dat je hoopt dat je er nog veel geld voor recupereert omdat fietsen met complete afmontage vaak een stuk voordeliger zijn dan frame+groep.[/quote]
Nu snap je het
dan vind ik ook niet dat je er de hoofdprijs voor hoeft te vragen .
he is maar goed dat ze dat doen. voor fabrikanten zit hier altijd de meeste marge op. deze wordt dan ook weer gebruikt voor de technische verbeteringen van het product, en komt dan weer ten goede voor de "mindere".Ik snap niet wat niet-profs met die dure rommel aanmoeten (het is hen desondanks gegund!).