bij de ultremo's valt het super mee.... maar zo een volledig wit loopvlak is minder ...
de witte ultremo's op dura ace carbon 7850 c50 wielen is zeer mooi.
De witte Continental GP4000 Ltd. Edition Komt!
-
- Forum-lid
Spam of niet, rijd er al iemand mee rond en zijn ze wit te houden?
Stevens SLC Team Ultegra SL
Mister No Chain schreef:Spam of niet, rijd er al iemand mee rond en zijn ze wit te houden?
Sowieso niet (net als andere witte bandjes). Het feit dat het loopvlak wit is maakt het alleen maar erger.
Weet niet of er veel verkocht worden maar deze banden lijken me toch wel tamelijk overprijsd..
-
- Forum-lid
LVGH schreef:Mister No Chain schreef:Spam of niet, rijd er al iemand mee rond en zijn ze wit te houden?
Sowieso niet (net als andere witte bandjes). Het feit dat het loopvlak wit is maakt het alleen maar erger.
Weet niet of er veel verkocht worden maar deze banden lijken me toch wel tamelijk overprijsd..
Das wel een feit. Op bike-components is het 60 voor ne set, de 4000S staan er voor iets van een 47.
Stevens SLC Team Ultegra SL
-
- Forum-lid
en na de introductie daalt de prijs altijd wel weer een beetje. Staat nu dus voor 54e per paar te koop. Ik vind dat trouwens niet eens zo duur.
http://www.bike-components.de/products/ ... eifen.html
http://www.bike-components.de/products/ ... eifen.html
Doe mij ook maar de Pro3 Race. Veel mooier, maar vooral veel praktischer. Is trouwens geen spierwit. Bij Michelin noemen ze dit "Ivory", maw ivoorkleur. Daardoor zie je net iets minder snel dat ze vuil worden, maar op mijn fiets past ie niet zo goed, dus heb ik er zwarte Pro3 op gezet.
Die witte staat overigens fantastisch op een volledig transparant gelakt carbon frame.
Die witte staat overigens fantastisch op een volledig transparant gelakt carbon frame.
-
- Forum-lid
ik kan het mis hebben, maar als we bovendien kijken naar de specs dan legt deze band het af tegen de normale zwarte versie omdat de witte popiejopie versie niet de zogenaamde "Black Chili Compound" heeft dat zorgt voor de betere rolweerstand van de GP4000S band.
CyclistForum Luxembourg