Fiets februari
[quote="Rodrick"]We hebben ons suf gewerkt aan een nieuwe vormgeving en dit is waar je je druk om maakt?
Nee, we hebben niks weggewerkt. Allemaal puur natuur.[/quote]
Ben reuze benieuwd naar 't resultaat van de 'Fiets-restyling', zal inmiddels al wel thuis in de brievenbus zitten...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ben reuze benieuwd naar 't resultaat van de 'Fiets-restyling', zal inmiddels al wel thuis in de brievenbus zitten...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Rodrick"]Allemaal puur natuur.[/quote]
Dan stond ze in de goede rij toen bepaalde zaken werden uitgedeeld![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar mijn complimenten voor de nieuwe layout. 1e indruk is goed.
Dan stond ze in de goede rij toen bepaalde zaken werden uitgedeeld
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar mijn complimenten voor de nieuwe layout. 1e indruk is goed.
Less is bore
-
- Forum-lid
Persoonlijk vind ik het een geslaagd geheel geworden, chapeau. De uitstraling van het blad heeft een fikse sprong voorwaarts gemaakt. Het oogt chique en stijlvol. Het beoordelings systeem van de geteste fietsen is ook wel aardig. Het is allemaal even 'wennen' tijdens het lezen maar dat komt zeker goed. Heb hem helaas alweer uit, maar dat is een bijkomend voordeel met griep in bed liggen.
Aan de redactie: Ga zo door.
Aan de redactie: Ga zo door.
-
- Forum-lid
Ik heb hem even snel doorgebladerd.
Het ziet er erg mooi uit!!!!
Redactie GEFELICITEERD een geslaagde make over wat mij betreft
Het ziet er erg mooi uit!!!!
Redactie GEFELICITEERD een geslaagde make over wat mij betreft
Het is even wennen die nieuwe styling, maar de eerste indruk is goed. Wel een klein puntje van kritiek: die groene pijlen en '////' zou ik zelf liever in het rood zien, is wat meer in lijn met de rode kleur die ook wordt gebruikt in de rest van het blad en op de site.
-
- Forum-lid
Eerste indruk is niet slecht. Lay-out is wel een stukje drukker, maar zeker niet onoverzichtelijk. Papierkwaliteit is anders/minder? Afwerking garenloos ipv gehecht is iig een sprong vooruit. Maar waarom deze veranderingen niet vanaf het eerste nummer (januari) doorgevoerd?
Oh ja, en Colnago adverteert weer?
Oh ja, en Colnago adverteert weer?
-
- Forum-lid
Eerste indruk: mooie nieuwe frisse heldere lay-out, prettig leesbaar.
Ook fijn dat er nu cijfers worden gegeven bij de tests: dat geeft wat meer houvast dan vroeger omdat het duidelijker maakt wat jullie nou precies van een fiets vinden.
Misschien is het wat dat betreft nog een idee om iets meer verband aan te brengen tussen de rapportcijfers en de tekst. Nu is de tekst toch vooral een algemene beschrijving en geven alleen de de cijfers het oordeel aan. Ik zou het dan wel aardig vinden om ook te lezen waarom de ene fiets een 6 krijgt in de praktijktest en de andere een 7,5.
Maar dat is een inhoudelijk puntje, wat betreft de vormgeving: complimenten!
Ook fijn dat er nu cijfers worden gegeven bij de tests: dat geeft wat meer houvast dan vroeger omdat het duidelijker maakt wat jullie nou precies van een fiets vinden.
Misschien is het wat dat betreft nog een idee om iets meer verband aan te brengen tussen de rapportcijfers en de tekst. Nu is de tekst toch vooral een algemene beschrijving en geven alleen de de cijfers het oordeel aan. Ik zou het dan wel aardig vinden om ook te lezen waarom de ene fiets een 6 krijgt in de praktijktest en de andere een 7,5.
Maar dat is een inhoudelijk puntje, wat betreft de vormgeving: complimenten!
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
Noem het een kwestie van wennen maar ik vindt het (nog) niks, De verschillende stukken op een pagina "vindt" je minder makkelijk naar mijn mening.
De "/////" als koppen vindt ik ronduit lelijk en erg rommelig. De voorpagina (komt misschien door alle kleuren van deze uitgave) wekt bij mij de nieuwe uitgave van de "Yes" in handen te hebben.
De cijfers bij de test vindt ik wel een vooruitgang.
Maar dat jullie druk bezig zijn geweest is in ieder geval wel duidelijk!
De "/////" als koppen vindt ik ronduit lelijk en erg rommelig. De voorpagina (komt misschien door alle kleuren van deze uitgave) wekt bij mij de nieuwe uitgave van de "Yes" in handen te hebben.
De cijfers bij de test vindt ik wel een vooruitgang.
Maar dat jullie druk bezig zijn geweest is in ieder geval wel duidelijk!
"Try not. Do or do not......there is no try"