Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Cube Agree GTC 58cm
Goedenmorgen,
Ik heb geen id wat mijn fiets nog waard is? hebben jullie enig id?
bij een goed bod is hij overigens verkocht.
Sinds ik me rijbewijs heb ga ik toch liever het bos in.
Fiets is in top staat heb er maar 900km mee gefietst, Crank is niet origineel zit er ongeveer 150km op.
Agree GTC
Frame: GTC Monocoque Modular Fiber
Voorvork: Dedacciai Black Blade Carbon
Balhoofdset: FSA Orbit S
Stuurpen: Syntace F139
Stuur: Syntace Racelite 2014
Stuurlint: Cube Grip control
Derailleur achter: Ultegra
Derailleur voor: Ultegra
Shifters: Ultegra
Remmen: Ultegra
Crankset: FSA K-Force
Bracket: MegaExo
Cassette: Ultegra 12-27T
Ketting: Ultegra
Wielset: Shimano WH550
Vraagprijs 1299?
Groetjes, Jordi
Ik heb geen id wat mijn fiets nog waard is? hebben jullie enig id?
bij een goed bod is hij overigens verkocht.
Sinds ik me rijbewijs heb ga ik toch liever het bos in.
Fiets is in top staat heb er maar 900km mee gefietst, Crank is niet origineel zit er ongeveer 150km op.
Agree GTC
Frame: GTC Monocoque Modular Fiber
Voorvork: Dedacciai Black Blade Carbon
Balhoofdset: FSA Orbit S
Stuurpen: Syntace F139
Stuur: Syntace Racelite 2014
Stuurlint: Cube Grip control
Derailleur achter: Ultegra
Derailleur voor: Ultegra
Shifters: Ultegra
Remmen: Ultegra
Crankset: FSA K-Force
Bracket: MegaExo
Cassette: Ultegra 12-27T
Ketting: Ultegra
Wielset: Shimano WH550
Vraagprijs 1299?
Groetjes, Jordi
Cube Agree GTC
@ Johnelst: Toch jammer dat de inkoopsprijs voor die fiets hoger dan die prijs van jou ligt, wat een 2e hands verkoopprijs voor een redelijke 1300 euro heel netjes maakt. Zeker gezien de 900 km en de verbeterde crankset waarvan de advies verkoop zo rond de 650 euries ligt. Verder wilde ik toch even kwijt dat dit wel een verkooptopic is, geen review. Daarbij is jou opmerking van jou prijs voor zo'n fiets een erg slechte opmerking, gezien je hiermee kans hebt om de verkoop van TS om zeep te helpen. Ik ben zelf fietsenmaker, en zo'n fiets voor jou prijs is toch wel érg veel geluk hebben.
@TS Ik ben zelf niet geïnteresseerd, maar vond de bovenstaande reactie wel even op zijn plaats. Succes met de verkoop, en ik hoop je een keer in het bos te zien
@TS Ik ben zelf niet geïnteresseerd, maar vond de bovenstaande reactie wel even op zijn plaats. Succes met de verkoop, en ik hoop je een keer in het bos te zien
-
- Forum-lid
[quote="Sun-Tzu de verbeterde crankset waarvan de advies verkoop zo rond de 650 euries ligt. [/quote"]
Salden 299......
Verder een mooie fiets, wielen zijn minder. Wat johnelst schrijft is echter wel waar. FM's willen 2008 modellen snel weg hebben, zie het bij mijn lokale fm ook, is trouwens ook cube dealer.
Salden 299......
Verder een mooie fiets, wielen zijn minder. Wat johnelst schrijft is echter wel waar. FM's willen 2008 modellen snel weg hebben, zie het bij mijn lokale fm ook, is trouwens ook cube dealer.
Zullen we het woordje 'advies verkoop' even niet vergeten? Salden koopt partijen van duizenden, waardoor die dingen geen duppie meer kosten. Normale fm's kunnen die dingen niet voor 299 aanbieden. Advies verkoopprijs van zulke dingen ligt dan ook rond de 650 euro
Daarbij gaat het hier totaal niet om, feit blijft dat TS op deze manier een fiets niet normaal kan aanbieden als iemand loopt te blaten dat hij/zij toevallig dezelfde fiets voor een dumpprijs heeft kunnen kopen. Heel zielig.
Daarbij gaat het hier totaal niet om, feit blijft dat TS op deze manier een fiets niet normaal kan aanbieden als iemand loopt te blaten dat hij/zij toevallig dezelfde fiets voor een dumpprijs heeft kunnen kopen. Heel zielig.
- oldandslow
- Forum-lid
Mooie fiets, is beslist een aanrader. Ik heb het type ervoor, met dezelfde wielen. Ik begrijp trouwens niet waarom die zo'n slechte naam hebben. Bij onze club rijden er minstens 4 man mee, zonder problemen. Succes met de verkoop Joddi. Het is bijna voorjaar, dan stijgen je kansen.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works