Banden voor Ronde van Vlaanderen
Ik zou me er sowieso niet zo druk over maken. Gewoon 23mm bandjes en misschien een barretje minder lucht erin. De meeste kasseistroken in de RVV vallen 100% mee of hebben een mooi gootje waar je doorheen kan.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
laatste 2 jaar met 25 mm bandjes met 6-7 bar
vorig jaar was het nat en glibberig op de bultjes, vele vedergewichten slipperden de berm in met compact en 9 bar.
Dikkiedik fietste lekker met 30/29 25 mm 6-7 bar 103.5879 kg en 9 km/h omhoog
voor de sfeer riep ik nog tegen de strompelende vederlichte bermwandelaars "het is geen wandeltocht"
vorig jaar was het nat en glibberig op de bultjes, vele vedergewichten slipperden de berm in met compact en 9 bar.
Dikkiedik fietste lekker met 30/29 25 mm 6-7 bar 103.5879 kg en 9 km/h omhoog
voor de sfeer riep ik nog tegen de strompelende vederlichte bermwandelaars "het is geen wandeltocht"
Funny the way it is
goede oude tijd inderdaad.
als ie stuk was, most je het voor minder doen. en de wasmand induiken voor een knijper, waarmee je het kartonnetje / bierviltje of plastick bekertje mee vast zette. (misschien ook een idee)
ik rij dit jaar de 11 steden tocht. schijnt ook het e.e.a. te gebeuren onderweg. ben benieuwd
als ie stuk was, most je het voor minder doen. en de wasmand induiken voor een knijper, waarmee je het kartonnetje / bierviltje of plastick bekertje mee vast zette. (misschien ook een idee)
ik rij dit jaar de 11 steden tocht. schijnt ook het e.e.a. te gebeuren onderweg. ben benieuwd
Jay schreef:goede oude tijd inderdaad.
Vond ik toen al iets voor arme arbeiderskinderen dus is geen optie. Ze zien je aankomen.....kan echt niet hoor.
Seger schreef:Ik zou me er sowieso niet zo druk over maken. Gewoon 23mm bandjes en misschien een barretje minder lucht erin. De meeste kasseistroken in de RVV vallen 100% mee of hebben een mooi gootje waar je doorheen kan.
Idd. ooit een keer met conti grandprix en 7 bar gedaan (Toen nog onder de 60kg) En alles in de stromende regen en erger. Nergens last van. Althans niet van de bandjes:)
Daar ben ik het mee eens. Een iets breder bandje gaat het verschil niet maken, en oncomfortabel zijn kasseien op de racefiets toch wel. Mijn tip: zie de lol ervan in en lekker knallen/stampen over die kasseistroken!