Wie rijdt er dit jaar de Fietschallenge
Zelf heb ik me na twee jaar weer eens aangemeld na de grote flop sinds de overname,eerder vondt ik het wel erg mooi vanuit Voeren(octagon cis) daarna een keer vanuit Vaals en dat was een flop althans de eerste keer.
I live to ride,I ride Passoni
-
- Forum-lid
Ik rijd de 100KM cyclo op zondag.
Vorig jaar vond ik de organisatie en de bewegwijzering prima in orde.
In 2007 vond ik beide een drama.
Vorig jaar vond ik de organisatie en de bewegwijzering prima in orde.
In 2007 vond ik beide een drama.
Roger, dorpsgenoot
Ik rijd de 100kn cyclo dit jaar. Voor mij de eerste Fietschallange, dus ben erg benieuwd.
Ik rijd de 100kn cyclo dit jaar. Voor mij de eerste Fietschallange, dus ben erg benieuwd.
[quote="ghaan"]Ben op die datum ook in Z-Limburg, kun je voor de fietschallenge ook nog op de dag zelf inschrijven?[/quote]
Ja, dat is mogelijk, dan sta je wel achteraan. Ik ga zo meteen de site updaten, met nieuwe informatie. Stay Tuned!
Gr Pieter
Ja, dat is mogelijk, dan sta je wel achteraan. Ik ga zo meteen de site updaten, met nieuwe informatie. Stay Tuned!
Gr Pieter
Marketing Fiets
-
- Forum-lid
100 km cyclo
Wil me misschien ook mee doen, maar hoe is de sfeer in de tocht. Lijkt me een soort wedstrijd ook als ik die tijden van de meeste deelnemers zo zie moet je aardig mee trappen om mee te fietsen of kan je ook gewoon gezellig fietsen en zien wat je tijd wordt. ( ja, kan natuurlijk altijd) heb het hier over de 150 km versie.