Winterblues
-
- Forum-lid
Wel een beetje laat voor dit topic. De dagen beginnen alweer te lengen. Bij mij treed dit verschijnsel van eind oktober tot eind december op. Daarna komen langzaam de voorjaarskriebels alweer naar boven.
-
- Forum-lid
Doe mij maar lekkere plensbuien, harde wind en trappen maar.. leuker dan ijzel.
De kou kan je goed tegenhouden met meerdere lagen en het is ook lekker om mee te fietsen, die koude lucht in je longen, kuche kuche.
Maar ik heb wel altijd last van dat het langer/gauwer donker is, gelukkig is het nu al een stuk minder donker 's avonds.
De kou kan je goed tegenhouden met meerdere lagen en het is ook lekker om mee te fietsen, die koude lucht in je longen, kuche kuche.
Maar ik heb wel altijd last van dat het langer/gauwer donker is, gelukkig is het nu al een stuk minder donker 's avonds.
-
- Forum-lid
[quote="Ijzeren Briek"]Regen, wind, koude, te weinig uren (zon)licht, gladde wegen, slijkerige wegen, ... noem maar op. [/quote]
het probleem bij mij is om steeds die fiets weer te poetsen
het probleem bij mij is om steeds die fiets weer te poetsen
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
Winter is prima voor ATB toertochten in weekend. Zeker de afgelopen weken. Om zo'n uur of 9 in de vrieskou vertrekken, maar na zo'n 10 minuten ben je dan helemaal op temperatuur en fiets je hardstikke fijn. Bovendien ziet het er dan buiten met die heldere vrieskou fantastisch mooi uit.
Toegegeven, als het dan weer voorjaar word sta ik weer te trappelen om op de race-fiets te springen en kan het niet gauw genoeg weer +20graden zijn.
Heb zo'n 2 jaar in Zuid-Californie gewoond en gewerkt. Wat ik beste wel zo af en toe miste (maar ook weer niet te vaak...) was "Hollands klote weer".
Toegegeven, als het dan weer voorjaar word sta ik weer te trappelen om op de race-fiets te springen en kan het niet gauw genoeg weer +20graden zijn.
Heb zo'n 2 jaar in Zuid-Californie gewoond en gewerkt. Wat ik beste wel zo af en toe miste (maar ook weer niet te vaak...) was "Hollands klote weer".
-
- Forum-lid
Heerlijk dat winter weer
Vandaag ook weer 5 uur door de sneeuwen gemtb
Prachtig stil in het bos
Vandaag ook weer 5 uur door de sneeuwen gemtb
Prachtig stil in het bos
-
- Forum-lid
die eerste dag met een lauw zonnetje, waarbij je de lente gewoon ruikt!!!!! ik kan haasst niet wachten, en de winter? heb ik een broertje dood aan. Ik word niet voor niets ijspegeltje genoemd 

I don\'t believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman, all I wanna do is ......bicycle....
-
- Forum-lid
heb nog wel eens de neiging om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele koude handen in mijn collega's nekken of aerodynamische kale koppies te leggen...........
verder ben ik wel aardig hoor
verder ben ik wel aardig hoor

I don\'t believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman, all I wanna do is ......bicycle....
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="itsmijntje"]die eerste dag met een lauw zonnetje, waarbij je de lente gewoon ruikt!!!!! ik kan haasst niet wachten, [/quote]
Same here!!
Alleen krijg je vaak na die mooie verrassingsdag in feb of maart nog heeeeeeel veel slecht weer voor het een beetje stabieler mooi weer wordt.
Vind persoonlijk feb-mrt-half april de rotste tijd.
Same here!!
Alleen krijg je vaak na die mooie verrassingsdag in feb of maart nog heeeeeeel veel slecht weer voor het een beetje stabieler mooi weer wordt.
Vind persoonlijk feb-mrt-half april de rotste tijd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
[quote="itsmijntje"]die eerste dag met een lauw zonnetje, waarbij je de lente gewoon ruikt!!!!! [/quote]
Wellicht wat overdreven gesteld maar gisteren had ik wel een dergelijk gevoel. Het was minder koud dan de afgelopen weekenden en dat flauwe middagzonnetje deed z'n werk!
Wellicht wat overdreven gesteld maar gisteren had ik wel een dergelijk gevoel. Het was minder koud dan de afgelopen weekenden en dat flauwe middagzonnetje deed z'n werk!