Cervelo S2 , R3 of RS
-
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 sep 2010 12:00
Garantie hoeft geen probleem te zijn, ik kocht een R3 in Duitsland, nu gaat het frame kapot en krijg ik een nieuwe 2011 !!! R3 via een dealer in de buurt. Veltec lost dat perfect op!
Cervelo R3, Campa, Zipp
av017 schreef: iemand tips ?
Tja, lastige keuze. Allemaal goede fietsen, zoals gezegd vooral kiezen waar je zelf het warmst van wordt.
Zelf rijd ik S2, echt geweldig. Ik denk wel dat dit frame het beste tot zijn recht komt met een set goede wielen met hoge velgen. Waanzinnig geluid heeft de fiets en aerodynamisch top.
Amclassic-fan schreef:@Loos Meer demping door een meer over-sized lager te gebruiken? Lijkt me heel erg sterk.
Ik druk mij misschien niet heel genuanceerd uit (zei trouwens betere demping i.p.v. meer demping), maar ik bedoel verticaal absorberend vermogen, om de oneffenheden van de weg op te vangen; en dat wordt volgens mij groter bij een grotere diameter van de vorkbuis (en dus groter lager).
av017 schreef: iemand tips ?
volg je hart! (en let op je portemonnee), dit zijn allemaal topfietsen; je kunt je geen buil vallen.
Cervelo white schreef:Garantie hoeft geen probleem te zijn, ik kocht een R3 in Duitsland, nu gaat het frame kapot en krijg ik een nieuwe 2011 !!! R3 via een dealer in de buurt. Veltec lost dat perfect op!
Dit is in europees verband wettelijk geregeld en heet ketenaansprakelijkheid.
-
- Forum-lid
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19
Goede keuze, Zul je geen spijt van krijgen....
Kleur tsja. kwestie van smaak,
Wat ikzelf wel zou doen is toch voor een zwarte groep gaan als SRAM Force / campagnolo chorus.
Ik vindt die zwarte crank stukken beter staan dan een zilveren (ultegra 6700) op een witte of een zwarte fiets.... (een paar zwarte kettingbladen maken het geheel af
(zie Cervelo Forum voor verschillende voorbeelden)
Kleur tsja. kwestie van smaak,
Wat ikzelf wel zou doen is toch voor een zwarte groep gaan als SRAM Force / campagnolo chorus.
Ik vindt die zwarte crank stukken beter staan dan een zilveren (ultegra 6700) op een witte of een zwarte fiets.... (een paar zwarte kettingbladen maken het geheel af
(zie Cervelo Forum voor verschillende voorbeelden)
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
post jij es een foto van je s2 henkie ......
vrijdag beslis ik welke groep er op komt, maar ga da dan nog wel es bekijken welke crank er mooist op staat......
Ik ben gewend om met ultegra te rijden, is het verschil groot met die sram force ?
vrijdag beslis ik welke groep er op komt, maar ga da dan nog wel es bekijken welke crank er mooist op staat......
Ik ben gewend om met ultegra te rijden, is het verschil groot met die sram force ?
av017 schreef: vrijdag beslis ik welke groep er op komt, maar ga da dan nog wel es bekijken welke crank er mooist op staat......
[IMG=http://img809.imageshack.us/img809/8255 ... dblack.jpg][/IMG][/URL]
Idee?: New Sram Red Black.
Bikes&Coffee What else?
-
- Forum-lid
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 04 jul 2010 22:42
Het gewicht van de renner is bij een dergelijk keuze wellicht ook nog een factor. Ben je een zwaargewicht dan zal de keuze meer richting S2 gaan, ben je vederlicht is R3 een verstandigere keuze.
Tja, het is maar net wat je wil, wil je een hard core race machine dan de S2. Rijd je voor je plezier, wil je hard, maar wel met een beetje meer comfort, dan de R3.
Het is al vaker genoemd, volg je hart, dan ga je vanzelf hard en voelt de fiets voor jou het meest comfortabel.
Tja, het is maar net wat je wil, wil je een hard core race machine dan de S2. Rijd je voor je plezier, wil je hard, maar wel met een beetje meer comfort, dan de R3.
Het is al vaker genoemd, volg je hart, dan ga je vanzelf hard en voelt de fiets voor jou het meest comfortabel.