Toerversie Vuelta 2009
-
- Forum-lid
Ha mensen,
Omdat de AGR toch al vol zit ( had overigens niet eens geprobeerd in te schrijven),
Zijn er ook forumdeelnemers die zich al hebben ingeschreven voor de toerversie van de Vuelta 2009 op 29 augustus op het TT circuit in Assen? Ikke wel.
120 km door het Drentse land bij de eerste keer dat de Vuelta buiten Spanje start.
Ben erg benieuwd wat dit nou weer voor een entourage met zich mee brengt.
Omdat de AGR toch al vol zit ( had overigens niet eens geprobeerd in te schrijven),
Zijn er ook forumdeelnemers die zich al hebben ingeschreven voor de toerversie van de Vuelta 2009 op 29 augustus op het TT circuit in Assen? Ikke wel.
120 km door het Drentse land bij de eerste keer dat de Vuelta buiten Spanje start.
Ben erg benieuwd wat dit nou weer voor een entourage met zich mee brengt.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
mi tambien! (Ik ook dus)
Mooi bijkomend voordeeltje is dat bij het inschrijfgeld ook de entree tot het proloog-circuit zit, want daar wilde ik toch ook al naar toe!
Mooi bijkomend voordeeltje is dat bij het inschrijfgeld ook de entree tot het proloog-circuit zit, want daar wilde ik toch ook al naar toe!
-
- Forum-lid
Ook ingeschreven voor de 120 km. Woon in de buurt en train erg vaak in dit gebied. Thuiswestrijd dus.
It\'s not a hill, it\'s a mountain as you start out the climb
Ja, hier nog iemand die er bij zal zijn..ook de 120 kilometer. Leuk hoor!
Heb me ook ingeschreven. Ben benieuwd hoeveel belangstelling er voor dit evenement zal zijn.
- geertjan5
- Forum-lid
ik ook 120;) Gelijk maar een leuk weekendje weg met pa:)
@ Carbonfire
De entree voor de proloog is toch gratis? zelfs als je niet fietst. Tenminste dat stond op de site van hun.
@ Carbonfire
De entree voor de proloog is toch gratis? zelfs als je niet fietst. Tenminste dat stond op de site van hun.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.