Amstel Goldrace 2009
-
- Forum-lid
ik heb wel interesse ferry! normale 250 km
-
- Forum-lid HC
Als je wacht tot 2 weken voor de AGR kun je er op MP genoeg vinden.
Hierbij de route die ik conform de beschrijving op de site voor 2009 heb gefabriceerd.
GPSies.com route online, klik hier
GPSies.com route online, klik hier
-
- Forum-lid
[quote="marcel41"]Bedankt voor je reactie, ik hoop dat het nog gaat lukken.
Een huisje hadden we een half jaar geleden al geboekt, maar inschrijven was niet gelukt via de site van agr.
gr Marcel[/quote]
Geen probleem toch? Ik heb hem bij het niet kunnen krijgen van kaarten ook al twee maal 'zwart' gereden en dit leverde geen enkel probleem op. Als je brutaal en onbeschoft genoeg bent, kun je zelf ongegeneerd eten meepakken bij de bevoorrading. Geen haan die er naar kraait.
Een huisje hadden we een half jaar geleden al geboekt, maar inschrijven was niet gelukt via de site van agr.
gr Marcel[/quote]
Geen probleem toch? Ik heb hem bij het niet kunnen krijgen van kaarten ook al twee maal 'zwart' gereden en dit leverde geen enkel probleem op. Als je brutaal en onbeschoft genoeg bent, kun je zelf ongegeneerd eten meepakken bij de bevoorrading. Geen haan die er naar kraait.
-
- Forum-lid
Ik heb volgens de beschrijving zo goed mogelijk een 100 km GPS bestand gemaakt.
Dit staat op:
http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=318390
Dit staat op:
http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=318390
[quote="Wieler Revue"][quote="marcel41"]Bedankt voor je reactie, ik hoop dat het nog gaat lukken.
gr Marcel[/quote]
Geen probleem toch? Ik heb hem bij het niet kunnen krijgen van kaarten ook al twee maal 'zwart' gereden en dit leverde geen enkel probleem op. Als je brutaal en onbeschoft genoeg bent, kun je zelf ongegeneerd eten meepakken bij de bevoorrading. Geen haan die er naar kraait.[/quote]
Daar hebben we ook aan zitten denken, maar we gaan eerst proberen om een bewijsje te pakken te krijgen, wat niet echt opschiet op marktplaats.
gr Marcel
gr Marcel[/quote]
Geen probleem toch? Ik heb hem bij het niet kunnen krijgen van kaarten ook al twee maal 'zwart' gereden en dit leverde geen enkel probleem op. Als je brutaal en onbeschoft genoeg bent, kun je zelf ongegeneerd eten meepakken bij de bevoorrading. Geen haan die er naar kraait.[/quote]
Daar hebben we ook aan zitten denken, maar we gaan eerst proberen om een bewijsje te pakken te krijgen, wat niet echt opschiet op marktplaats.
gr Marcel
Ik mag lije dat je in het eten smoort:rolleye::rolleye:topper
Ik mag lije dat je in het eten smoort:rolleye::rolleye:topper