Deze week gevallen op een landbouwweg... bocht lag er spekglad (tractorsporen van leem).
Onderuit geschoven en mijn één dag oude lange winterbroek van Castelli heeft nu een gat teveel.
Ik moet nu ook enkele dagen wachten met zwemmen
Nog gevallen vandaag in 2009
ik ben nog geen 1 keer gevallen met mijn wielrenfiets in die 2 maanden dat ik hem heb. ik ben alleen 1 keer op een auto gereden waardoor er nogal wat kapot was (beide wielen, remkabel, fietscomputer en wat beschadigingen). Maar toch kan ik de komende tijd niet meer fietsen omdat ik gister ben gevallen met het voetballen en mijn sleutelbeen gebroken.
kan de komende 6weken niet meer fietsen.
kan de komende 6weken niet meer fietsen.
[quote="tottie"]ik ben nog geen 1 keer gevallen met mijn wielrenfiets in die 2 maanden dat ik hem heb. ik ben alleen 1 keer op een auto gereden waardoor er nogal wat kapot was (beide wielen, remkabel, fietscomputer en wat beschadigingen). Maar toch kan ik de komende tijd niet meer fietsen omdat ik gister ben gevallen met het voetballen en mijn sleutelbeen gebroken.
kan de komende 6weken niet meer fietsen.[/quote]
Hehe...ik ben niet gevallen, maar wel tegen een auto opgereden....
Niet dat het leuk is dat je een klapper hebt gemaakt, maar je brengt het zo grappig.
kan de komende 6weken niet meer fietsen.[/quote]
Hehe...ik ben niet gevallen, maar wel tegen een auto opgereden....
Niet dat het leuk is dat je een klapper hebt gemaakt, maar je brengt het zo grappig.
[quote="GastheerG"]
IDD. Enige wat niet telt zijn valpartijen op de Tacx. Maar daar willen we dan wel weer foto's van!
[/quote]
jaja, het is 2010, maar moetst even aan deze quote denken.
Toevallig gisteren van mijn Tacx gevallen/gereden. Het is een T1200 met magneetrem, zo'n rollerbank waar je los op staat. Vind ik veel lekkerder dan vast zitten met je achterwiel. Maar gisteren zette ik iets te hard aan, reed er af en knalde tegen m'n buro met pc aan (was een film aan het kijken).
Helaas geen fotos
IDD. Enige wat niet telt zijn valpartijen op de Tacx. Maar daar willen we dan wel weer foto's van!
[/quote]
Toevallig gisteren van mijn Tacx gevallen/gereden. Het is een T1200 met magneetrem, zo'n rollerbank waar je los op staat. Vind ik veel lekkerder dan vast zitten met je achterwiel. Maar gisteren zette ik iets te hard aan, reed er af en knalde tegen m'n buro met pc aan (was een film aan het kijken).
Helaas geen fotos
slow is smooth, smooth is fast
Deze twee posts moest ik even combineren.:d:D;)
[quote="Tijmen"][quote="GastheerG"]
[/quote]
Helaas geen fotos[/quote]
[quote="Tijmen ,in het 'Draag een helm-topic"]Ik ben vandaag bij een bijna-valpartij het licht gezien en ben verstandig geworden: Ik heb een helm gekocht.
Na jaren zonder gefietst te hebben (uitzondering mijn afgelopen zomervakantie in de alpen, met een geleende helm) op de terugweg van mijn werk besloten dat ik eigenlijk een sukkel ben zonder en niet voor lul rij met en er dus eentje aangeschaft. Dit ook omdat ik eigenlijk altijd solo rij.
Het is gewoon een stuk veiliger. Punt.[/quote]
[quote="Tijmen"][quote="GastheerG"]
[/quote]
Helaas geen fotos[/quote]
[quote="Tijmen ,in het 'Draag een helm-topic"]Ik ben vandaag bij een bijna-valpartij het licht gezien en ben verstandig geworden: Ik heb een helm gekocht.
Na jaren zonder gefietst te hebben (uitzondering mijn afgelopen zomervakantie in de alpen, met een geleende helm) op de terugweg van mijn werk besloten dat ik eigenlijk een sukkel ben zonder en niet voor lul rij met en er dus eentje aangeschaft. Dit ook omdat ik eigenlijk altijd solo rij.
Het is gewoon een stuk veiliger. Punt.[/quote]