Tijdritkalender 2009
- geertjan5
- Forum-lid
Ja, ik ben er ook dik tevreden mee. Wel jammer dat er niet nog een ploeggenoot van mij mee dee en ik die eraf kon rijden. Ik heb er wel een paar afgereden maar niet uit mijn categorie. (er waren op die dag nog 2 wedstrijden waar onze ploeg een groot deel van uitmaakte)
En mijn zwakste punt is tegenwind. Dus had me nog wel aardig gered. En had niet eens een opzet stuur.(omdat mijn nieuwe fiets een dikker stuur heeft dan mijn oude fiets en ik er best laat achter kwam dat dit niet pastte)
En mijn zwakste punt is tegenwind. Dus had me nog wel aardig gered. En had niet eens een opzet stuur.(omdat mijn nieuwe fiets een dikker stuur heeft dan mijn oude fiets en ik er best laat achter kwam dat dit niet pastte)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
kan iemand mij iets vertellen over de tijdrit in woubrugge? Ik heb op de website van swift gekeken, maar daar staat helemaal niets over deze tijdrit. Hoe en waar kan ik me inschrijven? Is er een parcours bekend? Tijden enz.??
Swift Timetrials 2009
Swift Timetrials 2008
All-Time Ranking
Formeel mogen niet Swift-leden alleen deelnemen als ze als introducé worden aangedragen. Maar ik ben dat graag voor jullie.
Swift Timetrials 2008
All-Time Ranking
Formeel mogen niet Swift-leden alleen deelnemen als ze als introducé worden aangedragen. Maar ik ben dat graag voor jullie.
Als het goed is ben/word ik aangedragen als introduce door een ander swift-lid, dus dat komt goed hoop ik.. Is al bekend hoe laat de eerste start is?
Swift Timetrials 2008
Lezen is een vak.Swift forum schreef:Alle tijdritten beginnen om 19:00 uur. (..)
Onder voorbehoud de data van de Waarderenners TT-competitie toegevoegd.
er staat nergens dat de tt competitie onder dezelfde voorwaarden wordt gehoudens als in 2008... ik heb best gelezen dat in 2008 de tijdritten begonnen om 19.00 uur, maar goed, ik ben nu al een beetje laat om er op 8 mei 2008 aan de start te verschijnen...
weet iemand of er ergens een uitslag van de tijdrit in woubrugge te vinden is? op de website van swift staat nog niets!
Stokie schreef:weet iemand of er ergens een uitslag van de tijdrit in woubrugge te vinden is? op de website van swift staat nog niets!
He Stokie. Ik ben er mee bezig. Vanavond staat ie online. (Had wat vertraging)
Corniel schreef:Vanavond staat ie online. (Had wat vertraging)
Uitslagen Swift Time Trials 2009 - Proloog