fiets special onderhoud
Zaterdag gekocht in de plaatselijke bladenhandel en ik vind 'm leuk en handig. Boordevol tips die je al wist of niet en veel plaatjes ter verduidelijking, goede uitgave.
Ik ga na vluchtig lezen nu meteen op zoek naar een momentsleutel
Ik ga na vluchtig lezen nu meteen op zoek naar een momentsleutel
-
- Forum-lid
Vandaag maar even gekocht, had niet verwacht dat het zo'n dik boek zou zijn. Veel dingen zijn toch nog weer anders als ik altijd deed.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Ik heb hem besteld via de Fiets website, maar hij is nog niet geleverd.
[quote="Bert01"]Tja op zich leuk blad, alleen jammer dat veel van de laatste bladzijden aan de bovenkant aan elkaar vast zaten[/quote]
Inmiddels keurig opgelost door fiets.nl door middel van toezending van een nieuw exemplaar, bedankt!
Inmiddels keurig opgelost door fiets.nl door middel van toezending van een nieuw exemplaar, bedankt!
Tot nog toe heb ik er als beginnend doe-het-zelver erg veel aan gehad. Heb gisteren zelf mijn cassette vervangen en een zijslag uit het wiel gehaald Dit boek gaat voor mij iig van veel waarde zijn. Vooral de kleine details die ik als leek over het hoofd zou zien zijn handig om te lezen (bijv. dat die dop bij het cassette vervangen moet worden vastgezet met je quickrelease)
@PieterH, niet meer nodig, vandaag baricadeerde de gids m'n voordeur... Toch bedankt voor het aanbod!
edit; zie net bij m'n bankgegevens dat het bedrag pas de 8ste is afgeschreven, dus daar zit hem de 6 dagen vertraging...
edit; zie net bij m'n bankgegevens dat het bedrag pas de 8ste is afgeschreven, dus daar zit hem de 6 dagen vertraging...
Do not CROSS the road!
Hier na 1 week ook nog niets ontvangen in het zonnige zuiden, kom de bank niet meer af voordat de gids in de gleuf zit:rolleye:
Een mailtje gestuurd naar Pieter H.
Een mailtje gestuurd naar Pieter H.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon