Tsjonge jonge... jullie missen ook het gevoel voor humor.
Dat ik een ander frame moet hebben weet ik nu wel.. Helaas zit dat er niet in.. en zoals ik aangeef zit ik goed, met de stuurpen die ik nu heb. Dus voor nu is het helemaal prima.. Ik heb laatst zonder klachten 70km gereden, voor mij is 70km een heel eind..
Dus ik heb nu op dit forum een keer of 10 gezegd dat ik idd een ander frame moet hebben, maar dat gaat simpel gewoon weg niet. en ook dat heb ik al een keer of 10 gezegd.
Dus op een vraag over een krakend stuur is opmerken dat mijn fiets te klein is een opmerking waar ik nu niks mee kan.
Ik weet al lang dat zodra ik genoeg geld bij elkaar heb gespaard ik een mooie race fiets in mijn maat ga aanschaffen, tot die tijd zal mijn stuurpen dus kraken.
krakend stuur
laat al die miljonairs die dagelijks een nieuw frame kunnen kopen maar lekker lullen...
maak de onderdelen goed schoon, vet je pen compleet in, dus ook het scharnier en het zal verdwijnen.
Laat iedereen in zijn waarde, er zijn ook mensen die moeten sparen om al twee nieuwe buitenbandjes te moeten kopen.
Als deze mensen om advies vragen op het forum mogen zij ook een fair antwoord krijgen in plaats van "koop gewoon een nieuw frame"...
maak de onderdelen goed schoon, vet je pen compleet in, dus ook het scharnier en het zal verdwijnen.
Laat iedereen in zijn waarde, er zijn ook mensen die moeten sparen om al twee nieuwe buitenbandjes te moeten kopen.
Als deze mensen om advies vragen op het forum mogen zij ook een fair antwoord krijgen in plaats van "koop gewoon een nieuw frame"...
you were born as an original, don\'t die like a copy
- daniel1975
- Forum-lid HC
dan zijn er ook nog 17gr stuurpennen die je om kunt draaien; heb je ook geen krakende stuurpen.
Er zijn gewoon betere oplossingen dan een verstelbare stuurpen op je racer.
En als een 17gr nog niet hoog genoeg uitkomt is je fiets wel meer dan "ietsje" te klein.
Er zijn gewoon betere oplossingen dan een verstelbare stuurpen op je racer.
En als een 17gr nog niet hoog genoeg uitkomt is je fiets wel meer dan "ietsje" te klein.
Less is bore
OOk dat ben ik met je eens.. Maar ik heb nu deze pen.. om eerst eens te zien welke stuurpen ik moet hebben. Ook dat heb ik 4 weken geleden hier al eens uitgelegd... misschien een goed idee om de discussie niet te blijven voeren..
Voor mij is met mijn budget, deze fiets met deze stuurpen de beste keuze.. Alleen dan wel het liefst met zo min mogelijk gekraak.. doet die dat wel, tjah dan is dat maar zo.
Voor mij is met mijn budget, deze fiets met deze stuurpen de beste keuze.. Alleen dan wel het liefst met zo min mogelijk gekraak.. doet die dat wel, tjah dan is dat maar zo.
Nica schreef:Daniel1975 schreef:Of een passend frame zoeken.
Dat lijkt me idd heel erg zinnig voor een krakende stuurpen.... Normaal gezien vervang ik mijn frame als mijn band lek is, dus moet nog even wachten.
@ marconi..
Ik heb zulke pasta, alleen niet voor carbon omdat het alu is.
Die TACX pasta kan je voor alu, staal en carbon gebruiken.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955