Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

speedplay

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1713
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 16 jan 2009 21:05

Hee christophe,

Zonder je bij Chris brands weg te willen houden, (ken deze nl niet), maar aangezien ik er vanuit ga dat je in de omgeving van Lommel woont.
Henk en Robyn van Body2bike hebben oa gewerkt voor profploegen in het wielerpeloton en hun zaak zit in Neerpelt. Ben hier onlangs geweest en is me zeer goed bevallen.
www.body2bike.com
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

stuifie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2009 18:06

stuifie 17 jan 2009 16:25

Heb laatst een fiets positie meting laten uitvoeren door Chris Brands in Amerongen. Eindelijk zit ik goed op de fiets. Je kunt er volgens mij ook alleen je plaatjes laten afstellen, maar wellicht is er meer aan de hand dan jezelf denkt. Ik zou als ik jou was een afspraak met hem maken voordat je jezelf verder blesseert. Ik rij zelf ook met Speedplay en wil niets anders meer.
Succes!

riapatella
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 sep 2005 00:53

riapatella 08 feb 2009 22:30

Kijk even op www.goedopdefiets.nl
Je plaatjes stellen ze zeer proffessioneel af. ( 10 euro )
Die man daar weet echt wel waar hij het over heeft.
Veel fietsplezier.

mcf1
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 09 dec 2004 09:55

mcf1 09 feb 2009 09:43

Frigo schreef:
christophe schreef:hallo,

ik heb nu een jaar met speedplay gereden maar ik heb er de laaste maanden last aan mn knie van gekregen.

nu is mijn vraag waar zit iemand die de schoenplaatjes van speedplay perfect kan afstellen? want het zijn echt de beste pedalen maar als je last hebt van je knie dan is er echt geen plezier meer aan.

alvast bedankt!

mvg christophe


Wat voor Speedplay heb je eigenlijk; ZERO of met Flee Float (speling)? Als je ZERO zou hebben vind ik je opmerking namelijk niet zo verbazingwekkend...



Waarom als ik vragen mag? Bij de Zero series kan je zelf de schroefjes helemaal uitdraaien en dan heb je bijna de free float series mijn inziens??

Plaats reactie