FotoSoep Contest (04): Lightweight decals, maar dan mooier
-
- Forum-lid
[quote="TiesT"]Was het de bedoeling dat die spaken op lucifers leken. Dan vind ik hem namelijk briljant!!!![/quote]
Hehehe, lucifers
Ik vond het wel een leuk detail.
Hehehe, lucifers
Ik vond het wel een leuk detail.
Het stemmen kan beginnen. Helaas met slechts zeven inzendingen.
-
- Forum-lid
@Kevin.Constant: ik ben soepel, u krijgt ontheffing. Al was het maar omdat nog nietmand punten heeft gegeven. Ik verzoek je wel het punten-geef-bal te openen als tegenprestatie.
-
- Forum-lid
Kleine moeite Corniel:
1.Frederik david: Blijft in dezelfde zwart-met-witte-letters-stijl van Lightweight, maar dan met een 'stoerder' uitzicht. Knap!
2. Corniel: Lekker retro-look. Zou niet misstaan op de fiets van een Belgisch kampioen!
3. eindt: Fired up and ready to go...
4. davidtwc: spacey, lichtjes hypnotiserend.
5. cyclelicious: plaats vijf dankzij de lucifers
6. Arepol: heeft wellicht een mooier effect op een draaien wiel.
7. Master B: Of hoe Lightweights er plots goedkoop kunnen uitzien
1.Frederik david: Blijft in dezelfde zwart-met-witte-letters-stijl van Lightweight, maar dan met een 'stoerder' uitzicht. Knap!
2. Corniel: Lekker retro-look. Zou niet misstaan op de fiets van een Belgisch kampioen!
3. eindt: Fired up and ready to go...
4. davidtwc: spacey, lichtjes hypnotiserend.
5. cyclelicious: plaats vijf dankzij de lucifers
6. Arepol: heeft wellicht een mooier effect op een draaien wiel.
7. Master B: Of hoe Lightweights er plots goedkoop kunnen uitzien
-
- Forum-lid
Deze vind ik echt moeilijk...
1. Eindt: Op basis van het verwarmend effect dat het wiel op me heeft vandaag, en de kwaliteit van het werkje.
2. Corniel: lang getwijfeld tussen 1 & 2, maar jouw werk had nogal wat ruis, en ik vind dat Lightweight en Obermayer moesten omgedraaid worden qua grootte, nu lijken het Obermayer (merk) Lightweight (type) wielen Wel lekker retro !
3. Cyclelicious: Lucifer idee is leuk (hoewel het waarschijnlijk de bedoeling niet was ), maar Lightweights en nipples, dat gaat voor mij niet samen
4. Kevin.Constant: Ik kan er niet echt een juiste lijn in vinden, nogal bombastische grijze letters.
5. Master B: Oogt wat cheap, zeker met dat rode ringetje aan de naaf en de driehoekjes.
6. Davidtwc: Ik heb het nooit echt gehad voor wit carbon, Star Trek style kan me ook niet super bekoren
7. Arepol : Wereldkampioenenvlagje iets beter uitgewerkt ~ minder boog~ zou dit al een pak cooler zijn, verder zoals hierboven.
1. Eindt: Op basis van het verwarmend effect dat het wiel op me heeft vandaag, en de kwaliteit van het werkje.
2. Corniel: lang getwijfeld tussen 1 & 2, maar jouw werk had nogal wat ruis, en ik vind dat Lightweight en Obermayer moesten omgedraaid worden qua grootte, nu lijken het Obermayer (merk) Lightweight (type) wielen Wel lekker retro !
3. Cyclelicious: Lucifer idee is leuk (hoewel het waarschijnlijk de bedoeling niet was ), maar Lightweights en nipples, dat gaat voor mij niet samen
4. Kevin.Constant: Ik kan er niet echt een juiste lijn in vinden, nogal bombastische grijze letters.
5. Master B: Oogt wat cheap, zeker met dat rode ringetje aan de naaf en de driehoekjes.
6. Davidtwc: Ik heb het nooit echt gehad voor wit carbon, Star Trek style kan me ook niet super bekoren
7. Arepol : Wereldkampioenenvlagje iets beter uitgewerkt ~ minder boog~ zou dit al een pak cooler zijn, verder zoals hierboven.
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
1. Frederic david: mooi gekozen lettertype, past er goed bij. Ik vind het carbonsports.de minder geslaagd
2. Kevin.constant: Het gebruik van een 2-kleuren schema is wel mooi geworden, de grijze letters hadden van mij wat kleiner mogen zijn
3. Master B: Strak design, lekker modern. Zoals je zelf al aangaf doet de rode rand op de naaf wel afbreuk aan het geheel
4. Corniel: Voor een belg of een duitser zijn dit hele mooie wieltjes, maar ik zie mezelf als ollander er nog niet mee rijden (niet dat ik mezelf lightweights kan veroorloven)
5. Eindt: Idee met de zon is leuk, en ook goed tot uiting gekomen, alleen jammer dat ‘lightweight’er niet mooi op valt
6. Davidtwc: weinig aan design veranderd, negatief gebruiken is wel een leuk idee, maar vind de uitvoering een beetje karig
7. Cyclelicious: leuk detail dat de spaken op lucifers lijken, maar de plaatsing van de decals vind ik een beetje slordig
2. Kevin.constant: Het gebruik van een 2-kleuren schema is wel mooi geworden, de grijze letters hadden van mij wat kleiner mogen zijn
3. Master B: Strak design, lekker modern. Zoals je zelf al aangaf doet de rode rand op de naaf wel afbreuk aan het geheel
4. Corniel: Voor een belg of een duitser zijn dit hele mooie wieltjes, maar ik zie mezelf als ollander er nog niet mee rijden (niet dat ik mezelf lightweights kan veroorloven)
5. Eindt: Idee met de zon is leuk, en ook goed tot uiting gekomen, alleen jammer dat ‘lightweight’er niet mooi op valt
6. Davidtwc: weinig aan design veranderd, negatief gebruiken is wel een leuk idee, maar vind de uitvoering een beetje karig
7. Cyclelicious: leuk detail dat de spaken op lucifers lijken, maar de plaatsing van de decals vind ik een beetje slordig
Wederom mijn formuliertje.
01.eindt
02.frederic david
03.cyclelicious
04.Arepol
05.Kevin.Constant
06.Davidtwc
07.Master B
eindt 8
Mooi gedaan. Alleen is de vorm van de velg is helaas verloren gegaan.
frederic david 7,5
Leuk gedaan. De graffiti op de achtergrond vind ik wel grappig, maar doet wat mij betreft afbreuk aan je ontwerp.
cyclelicious 6,5
Leuke letters. Met een beetje transparantie en shadowing hadden ze er een stuk realistischer uitgezien.
Arepol 6
Leuk bedacht, maar ik kan de letters niet mooi vinden.
Kevin.Constant 6
Idee is niet onaardig, maar door de uitvoering komt het mij nogal 'opgeplakt' (in de verkeerde zin van het woord) over.
Davidtwc 5,5
Een grappig truckje, dat je als ik het wel heb al eerder heb gebruikt. Helaas lost je inzending het probleem niet op. De decals zijn nog steeds lelijk.
Master B 5
In vind deze decals lelijker dan de originele, en dat kan niet de bedoeling zijn.
01.eindt
02.frederic david
03.cyclelicious
04.Arepol
05.Kevin.Constant
06.Davidtwc
07.Master B
eindt 8
Mooi gedaan. Alleen is de vorm van de velg is helaas verloren gegaan.
frederic david 7,5
Leuk gedaan. De graffiti op de achtergrond vind ik wel grappig, maar doet wat mij betreft afbreuk aan je ontwerp.
cyclelicious 6,5
Leuke letters. Met een beetje transparantie en shadowing hadden ze er een stuk realistischer uitgezien.
Arepol 6
Leuk bedacht, maar ik kan de letters niet mooi vinden.
Kevin.Constant 6
Idee is niet onaardig, maar door de uitvoering komt het mij nogal 'opgeplakt' (in de verkeerde zin van het woord) over.
Davidtwc 5,5
Een grappig truckje, dat je als ik het wel heb al eerder heb gebruikt. Helaas lost je inzending het probleem niet op. De decals zijn nog steeds lelijk.
Master B 5
In vind deze decals lelijker dan de originele, en dat kan niet de bedoeling zijn.
Gaat er nog iemand stemmen? Al was het maar een van de deelnemers die dit nog niet gedaan heeft?
My vote:
1: Kevin.Constant: strak, modern, een goed uitgevoerd.
2: eindt: knap gedaan, zo maak je wielen tot een kunstwerk
3: frederic david: stoer...
4: Corniel, strak design, lekker subtiel en dat kan ik wel waarderen.
5: cyclelicious: Limited Edition had ik er anders opgezet
6: Arepol: deze wil ik wel eens draaiend zien...
7: Davidtwc: wit mag dan wel in zijn, deze vind ik niet zo gelaagd.
1: Kevin.Constant: strak, modern, een goed uitgevoerd.
2: eindt: knap gedaan, zo maak je wielen tot een kunstwerk
3: frederic david: stoer...
4: Corniel, strak design, lekker subtiel en dat kan ik wel waarderen.
5: cyclelicious: Limited Edition had ik er anders opgezet
6: Arepol: deze wil ik wel eens draaiend zien...
7: Davidtwc: wit mag dan wel in zijn, deze vind ik niet zo gelaagd.
Master Bs stemming is verwerkt. Wie volgt?