Vandaag gefietst in 2009?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
het eerste MTB-ritje zit er op. Het parcours maar niet te zwaar gemaakt, de hoofdpaden in het Buijtenpark waren goed te doen.
overigens, aan de leiding kun je niet staan hier, dan moet je dat andere topic hebben, die met de kilometerstand.
Hoewel, in dit topic schijnt het er niet om te gaan of je gefietst hebt maar wat je gemiddelde is geweest:p
overigens, aan de leiding kun je niet staan hier, dan moet je dat andere topic hebben, die met de kilometerstand.
Hoewel, in dit topic schijnt het er niet om te gaan of je gefietst hebt maar wat je gemiddelde is geweest:p
Een goed begin is het halve werk. Nieuwjaar vier je met een feestje. Dus vanmorgen gelijk maar op de fiets gesprongen voor een tochtje van 2 uur. Lekker een frisse neus halen en de oliebollen eruit fietsen!
Live fast; die young. mijn blog
De kop is er af. Vanmiddag lekker een rondje Millingen gefietst. Was niet meer zo koud als afgelopen week, temperatuur is weer > 0 graden. Het was gelukkig droog genoeg om op de racert te gaan.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
Gisteren niet helemaal topfit, hoe zou dat toch komen
Niet buiten gefietst, maar even plaats genomen op de tacx, dvd-tje erbij van Ciapucci naar Sestrieres 1992 en toch 72 minuten getrapt.
Vandaag mijn eerste kilometers maken om in het Kilometer topic 2009 te noteren. Maar eerst wachten op zon en dooi, want het schijnt nogal glad te zijn...
Niet buiten gefietst, maar even plaats genomen op de tacx, dvd-tje erbij van Ciapucci naar Sestrieres 1992 en toch 72 minuten getrapt.
Vandaag mijn eerste kilometers maken om in het Kilometer topic 2009 te noteren. Maar eerst wachten op zon en dooi, want het schijnt nogal glad te zijn...
Opgeven is geen optie!
Gisteren 65km gefietst. Buitentempertuur is 22-25graden voor de rest van de week, dus komen er dit weekend zeker nog wat kilometertjes bij!.
Na de rit van gisteren een Nieuwjaarsparty bij een van de wielervrienden. Vandaag een houten kop, dus niet gefietst
Na de rit van gisteren een Nieuwjaarsparty bij een van de wielervrienden. Vandaag een houten kop, dus niet gefietst
Vanmiddag de eerste kilometers gemaakt in 2009. De temperaturen waren wel lager dan bij Jan JR. Het was hier rond de 3 graden. Maar toch een mooi tochtje gemaakt van 49 kilometer. Wel had ik problemen met de draadloze teller. Die ging af en toe op pauze, waarschijnlijk door de kou.
Onderweg nog enkele sportievellingen gezien, op het ijs en op de fiets. Zowel de race als ATB.
Onderweg nog enkele sportievellingen gezien, op het ijs en op de fiets. Zowel de race als ATB.