Vandaag gefietst in 2009?
Vanmorgen een rondje 't Harde gereden. Lekker even een 50 km fietsen. Gelukkig was het niet glad. (niet gemerkt tenminste) Wel was er gestrooid op het fietspad van Wezep naar Zwolle. De fiets al weer schoon gemaakt en het zout eraf gewassen en staat te drogen in de schuur.
[quote="GastheerG"]Ik stap net uit het druiprekje. In 31,5km kan je zo verziekens nat worden! [/quote]
Eén troost, je was niet de enige: hier nog een verzopen kat.
En vandaag vooral weer een bak (tegen)wind.
Een heel verschil met gisteren, totaal zo'n 70km op t gemakkie in rustig weer.
Gelukkig is de verwachting voor zat/zon best aardig, fingerscrossed.
-
- Forum-lid
[quote="arjan916"][quote="GastheerG"]Ik stap net uit het druiprekje. In 31,5km kan je zo verziekens nat worden! [/quote]
[/quote]
Voor zaterdag geven ze beter weer op als voor zondag. Misschien wel even naar de Mol, zaterdagcompetitie op de welbekende baan.
Gisteren ook nog getrained, wel maar 60 km. Ben je niet tegengekomen Arjan.
[/quote]
Voor zaterdag geven ze beter weer op als voor zondag. Misschien wel even naar de Mol, zaterdagcompetitie op de welbekende baan.
Gisteren voor het eerst na ziekte (een week niet gereden) op rollen gereden. Een uurtje in D1 om los te rijden.
Vandaag in de gietende regen 55km gedaan en na twee uur moeten terugkeren met bevroren vingers. Het regende, hagelde en het stormde nogal zeg. Normaal had ik in zo'n weer niet buitengekomen maar na die week niets doen...tja dan was de drang toch groter dan het verstand.
In da namiddag nog anderhalf uur op rollen gereden om toch een beetje kms te hebben deze week.
Al bij al een minder leuke fietsdag...
Vandaag in de gietende regen 55km gedaan en na twee uur moeten terugkeren met bevroren vingers. Het regende, hagelde en het stormde nogal zeg. Normaal had ik in zo'n weer niet buitengekomen maar na die week niets doen...tja dan was de drang toch groter dan het verstand.
In da namiddag nog anderhalf uur op rollen gereden om toch een beetje kms te hebben deze week.
Al bij al een minder leuke fietsdag...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="dream-plus"]
[/quote]
Kan kloppen Anton, k ben voor de verandering eens via de Krimpenerwaard weer naar huis gegaan, vandaar.
Afgelopen weekend was overigens pas de eerste keer weer van t jaar; veel geschaatst.
Goed voor de afwisseling he
[quote="timper"]Normaal had ik in zo'n weer niet buitengekomen maar na die week niets doen...tja dan was de drang toch groter dan het verstand.
Al bij al een minder leuke fietsdag...[/quote]
Klinkt bekent, de drang is soms groter dan het directe nut.
Zeker nu ik m'n fietsjes weer ziet staan, helemaal opgepoetst ipv gebruikt.
Zelfs de winterfiets staat er redelijk strak bij (wel ff schoongemaakt na zo'n onderwatertochtje), tijd voor meer actie.
[/quote]
Kan kloppen Anton, k ben voor de verandering eens via de Krimpenerwaard weer naar huis gegaan, vandaar.
Afgelopen weekend was overigens pas de eerste keer weer van t jaar; veel geschaatst.
Goed voor de afwisseling he
[quote="timper"]Normaal had ik in zo'n weer niet buitengekomen maar na die week niets doen...tja dan was de drang toch groter dan het verstand.
Al bij al een minder leuke fietsdag...[/quote]
Klinkt bekent, de drang is soms groter dan het directe nut.
Zeker nu ik m'n fietsjes weer ziet staan, helemaal opgepoetst ipv gebruikt.
Zelfs de winterfiets staat er redelijk strak bij (wel ff schoongemaakt na zo'n onderwatertochtje), tijd voor meer actie.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vanmorgen naar mijn werk wind tegen en regen. Vanavond naar huis wind tegen en regen. We zaten in zuid-oosten net op de verkeerde plek in de depressie die vandaag boven Nederland rondcirkelde. En ik ging natuurlijk ook twee keer de verkeerde richting in, maar dat terzijde.
80 km utrecht - soest - leersum - amerongen - wijk bij duurstede - cothen - bunnik - utrecht
Prima weertje! Hoewel ik wegging met een temperatuur riond het vriespunt, was het gelukkig niet glad ...
Prima weertje! Hoewel ik wegging met een temperatuur riond het vriespunt, was het gelukkig niet glad ...
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
-
- Forum-lid
Net terug van een middagje spelen met de wind. Langs de Loosdrechtse plassen, rondje langs Baambrugge & Abcoude. Terug naar Hilversum en vervolgens langs de andere kant van de plassen langs de Vecht richting Breukelen en Utrecht. Een extra lusje langs Bilthoven, Soest en Baarn zorgde er voor dat de teller de 100km passeerde.
Aardig wat fietsers tegengekomen onderweg. Duidelijk meer dan de afgelopen weken. Het was dan ook best lekker fietsweer vandaag. Af en toe wat zon, droog en een stevige wind.
Aardig wat fietsers tegengekomen onderweg. Duidelijk meer dan de afgelopen weken. Het was dan ook best lekker fietsweer vandaag. Af en toe wat zon, droog en een stevige wind.
[quote="Bottecchia"]Net terug van een middagje spelen met de wind. Langs de Loosdrechtse plassen, rondje langs Baambrugge & Abcoude. Terug naar Hilversum en vervolgens langs de andere kant van de plassen langs de Vecht richting Breukelen en Utrecht. Een extra lusje langs Bilthoven, Soest en Baarn zorgde er voor dat de teller de 100km passeerde.
Aardig wat fietsers tegengekomen onderweg. Duidelijk meer dan de afgelopen weken. Het was dan ook best lekker fietsweer vandaag. Af en toe wat zon, droog en een stevige wind. [/quote]
Waar woon je Bottecchia? dit klinkt namelijk erg als 'mijn' fietsgebied (met startplaats Naarden). Zelf vandaag een kort rondje gedaan: Muiderberg, Muiden, Weesp, Ankeveen, 's-Gravenland, Naardermeer, Huizen, Blaricum, Laren en weer terug naar start...
Aardig wat fietsers tegengekomen onderweg. Duidelijk meer dan de afgelopen weken. Het was dan ook best lekker fietsweer vandaag. Af en toe wat zon, droog en een stevige wind. [/quote]
Waar woon je Bottecchia? dit klinkt namelijk erg als 'mijn' fietsgebied (met startplaats Naarden). Zelf vandaag een kort rondje gedaan: Muiderberg, Muiden, Weesp, Ankeveen, 's-Gravenland, Naardermeer, Huizen, Blaricum, Laren en weer terug naar start...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!