Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 03 okt 2009 19:54

Vandaag toch maar even op de fiets gestapt. Wat een wind zeg...
Het rondje dus maar kort gehouden, even over de posbank gefietst. En toen weer naar huis. 72km

Afbeelding

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 03 okt 2009 20:42

Vandaag ook maar eens een rondje gedaan (110km), deze keer geen slingerende fietsende eikels op het fietspad (daar zijn we weer een maandje of 7 van verlost) maar echte eikels. (ook opassen dus in de bochten)
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

wielerhuisdeheij
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 sep 2009 22:49

wielerhuisdeheij 04 okt 2009 13:31

Vandaag m`n eerste MTB toer tocht met een nieuwe Granville
Helaas na 7km over een wortel gekomen waardoor m`n stuur is omgeklapt met een val als gevolg.
Resultaat een deuk in het frame en 2 wielen krom :(
Zo maar eens een stukje op de racefiets dat bevalt me toch beter :p

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 04 okt 2009 14:32

[quote="Wielerhuis de Heij"]Vandaag m`n eerste MTB toer tocht met een nieuwe Granville
Helaas na 7km over een wortel gekomen waardoor m`n stuur is omgeklapt met een val als gevolg.
Resultaat een deuk in het frame en 2 wielen krom :(
Zo maar eens een stukje op de racefiets dat bevalt me toch beter :p[/quote]

ai, dat is wel balen zeg. Verder zelf heel gebleven hoop ik?

Vandaag ben ik mijn derde rit met (ook pas gekochte mtb) gereden, samen met
een fietsmaat die ook de herfst/winter training op de mtb gestart is. Tevenerheide,
dan naar Schinveldse bossen en vandaar uit naar Brunnsummerheide. Het waren
weer nieuwe omstandigheden voor mij, omdat het deze keer nat en soms glad
was. Het was ook zwaarder door de vochtige zand stukken. Technisch best
moeilijk de Brunssummer heide, maar ging goed. afstand 47 km.

Vanmiddag maar weer de fiets gaan poetsen... zucht

danthaman
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 23 aug 2009 17:08

danthaman 04 okt 2009 16:11

Vandaag een rondje 30km door de Bieschbos. Woon er vlakbij, maar nog nooit doorheen gefietst. Eigenlijk is dat ook niet aan te raden met windkracht 4-5 recht op kop.
Terug ging wel lekker (hard).
http://downtheroad.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 04 okt 2009 17:46

Vandaag (4-10) de laatste toertocht van DTC gedaan, 110km vanaf Driebergen naar Zeist, Den Dolder, Eemdijk, Bunschoten Spakenburg, Nijkerk, Hoevelaken, Zwartebroek, Achterveld, De Glind, Zuid Leusden, Doorn en terug.
We hadden mazzel, veel open vlakken met wind mee en door de bossen terug met wind tegen :)
Vond het niet druk, ben om 8u50 gestart en weinig mensen tegen gekomen, slechts enkele groepjes ingehaald.
Lekker zonnetje, zeer afwisselende omgeving (goh wat staan er toch veel villa's), en mooie (vernieuwde) route. Kortom, weer een heerlijke ochtend. Detail: in Binschoten Spakenburg geen enkel bordje (iets tegen fietsen op zondag?). Slechts 2x verkeerd gereden, voor mijn doen niet slecht ;). Uiteindelijk toch nog lekker doorgetrapt, 117km tegen 3u47 bruto (=30.9 gem).

Toerseizoen is over, maar blijf gewoon doorgaan op de weg, wknd rondjes en veel woon - werk. volgende week ook het spinnen en kracht/cardio training maar eens oppakken.

namreh
Forum-lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 05 dec 2007 22:28

namreh 04 okt 2009 18:56

Vandaag mijn tweede rondje op de nieuwe MTB gedaan in het Bergsche bos. Begrijp nu ineens het belang van goede techniek. En...het is nog leuker dan ik vooraf dacht. Ik weet wat ik de komende winter ga doen op zondag.
Litespeed Obed 29er
Cube Agree 2009

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 05 okt 2009 01:44

Vanmiddag om half 4 vertrokken om een rondje te rijden van ca. 40 km (Purmerend, Oosthuizen, Beets, Schermerhorn, Beemster ringvaart, Purmerend). Lekker met een zonnetje en veel wind (WNW 5-6?), en heerlijk rustig op de wegen. Ik ben 3 rijders tegengekomen en op het laatst een bromfietser die ik met 50 km/uur voorbij kon komen (met stevige rugwind ;-). Thuis gekomen, het bleken 43 km's te zijn, even lekker gedouched en een heerlijke koude Dommelsch genomen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2618
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 05 okt 2009 01:51

Vanochtend om tien uur de Ballon d'Alsace opgeknald. Espresso en een pain au chocolat en weer naar beneden. Na drie dagen Vogezen tijd om huis te gaan. Dat was ik na vijf en een half uur ook.

bingohome
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 jan 2009 22:44

bingohome 05 okt 2009 22:02

[quote="Timo 2.0"]Amsterdam-Halfweg-Spaarndam-Santpoort-Bloemendaal-Overveen-Zandvoort-Bentveld-Aerdenhout-Bennebroek-Zwaanshoek-Cruquius-Vijfhuizen-Haarlem-Halfweg-Amsterdam[/quote]

Dat is bekend terrein! Ik reed afgelopen zondag het volgende rondje, waarbij ik langs een flink deel van de plekken op je foto's ben gekomen:

Amsterdam-Halfweg-Vijfhuizen-Cruquius-Zwaanshoek-Hillegom-Lisserbroek-Kaag-Weteringbrug-Burgerveen-Rijsenhout-Aalsmeerderbrug-Oude meer-Badhoevedorp-Zwanenburg-Haarlemmerliede-Spaarndam-Haarlem. En na een familiebezoekje aldaar, terug over Spaarndam-Haarlemmerliede-Halfweg naar Amsterdam.
Maar ik heb meer verstand van gitaren...

em
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 12 aug 2008 14:22
Locatie: Den Haag

em 05 okt 2009 22:20

Geweldige fiets, geweldige omgeving en een geweldige outfit..!!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 05 okt 2009 22:26

[quote="EM"]Geweldige fiets, geweldige omgeving en een geweldige outfit..!![/quote]

It's a cyclist, Jim, but not as we know it ;)

Mooie reportage weer Timo. Blijf me altijd verbazen over de hoge fietsbaarheid van de omgeving daar bij jullie!

Plaats reactie