Ik heb vandaag een vrije dag opgenomen om lekker uit te slapen en daarna te genieten van het zonnetje. Was heerlijk fietsweer hier in de omgeving Hilversum. Zon, weinig wind en absoluut niet koud.
Wel even één keertje schrikken toen ik iets te veel van het mooie uitzicht aan het genieten was en op het fietspad ineens geconfronteerd werd met een ijsbaan van dik 50 meter. Maar na het fietsen over besneeuwde kasseien vorige week in Vlaanderen wist ik me daar ook wel weer uit te redden.
Aan het einde van de middag nog een grappig incident. Twee politieagenten hielden mij aan. Niet omdat ik te hard had gereden en ze met een lasergun uit de berm kwamen om me te bekeuren. Maar om me te waarschuwen dat het wegdek na de rotonde spekglad was. Die strook ligt overdag in de schaduw en daardoor had de zon zijn werk niet kunnen doen. Erg attent!
Vandaag gefietst in 2009?
-
- Forum-lid
Vandaag m'n elite mag volare binnen gekregen.
En meteen maar is geinstalleerd en even een uur aan het trainen geweest.
Morgen de laatste wedstrijd van de wintercomp hier in arkel.
En meteen maar is geinstalleerd en even een uur aan het trainen geweest.
Morgen de laatste wedstrijd van de wintercomp hier in arkel.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Let it snow, let it snow, let it snow
Was wel grappig... Afgelopen maandag belde een vriend, die net terugkwam van een wintersportvakantie in Morzine (alwaar hij aan de voet van de Col de Joux-Plane bivakkeerde). Waar al die Hollandse sneeuw toch was gebleven, vroeg ie. En of ik woensdag nog vrij zou zijn, en zin had in een stevig mountainbike-ritje. Daar heb ik zeker zin in. Bovendien leg ik dinsdagnacht nog wel even een wit tapijtje in de duinen. No problem.
En zo geschiedde...
Was wel grappig... Afgelopen maandag belde een vriend, die net terugkwam van een wintersportvakantie in Morzine (alwaar hij aan de voet van de Col de Joux-Plane bivakkeerde). Waar al die Hollandse sneeuw toch was gebleven, vroeg ie. En of ik woensdag nog vrij zou zijn, en zin had in een stevig mountainbike-ritje. Daar heb ik zeker zin in. Bovendien leg ik dinsdagnacht nog wel even een wit tapijtje in de duinen. No problem.
En zo geschiedde...
- plantagenet
- Forum-lid
Genoeg sneeuw hier, maar gelukkig waren de fietspaden richting werk goed schoon. Op sommige plekken wel even zeer rustig aan om niet te vallen.
Terug naar huis wel even doorbijten met een straffe NO-wind op de kop....maar een warme douche maakt alles toch weer helemaal goed
Terug naar huis wel even doorbijten met een straffe NO-wind op de kop....maar een warme douche maakt alles toch weer helemaal goed
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Leuke fotos heb je gemaak,t dat restaurant bij heemskerk daar ben ik van de zomer
nog geweest. Mooie plek is dat om daar even een koppie te doen.
En uiteraard voor iedereen op het forum een gelukkig en mooi fietsjaar 2010
toegewenst
nog geweest. Mooie plek is dat om daar even een koppie te doen.
En uiteraard voor iedereen op het forum een gelukkig en mooi fietsjaar 2010
toegewenst