Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

de beste wensen aan allen voor 2009

janbianchi
Forum-lid

janbianchi 01 jan 2009 14:34

Iedereen de beste wensen voor 2009 en veel mooie km's..

herbawife
Forum-lid

herbawife 01 jan 2009 14:58

Aan allen een gezond en gelukkig 2009 met veel veilige kilometers!

braudi
Forum-lid

braudi 02 jan 2009 23:54

BigRosa wenst een ieder een goed en veilig en vooral gezond 2009 toe.

neos
Forum-lid

neos 04 jan 2009 22:45

Hey golfer hoe ist tie?
Het is hieer wel een stuk rustiger geworden zo zonder jou!!!!!!!!!
Hoe is het met de Klein en je de Rosa???
FORE
cornelli racing cycles Uden

braudi
Forum-lid

braudi 08 jan 2009 23:21

Jaja ik buk al en handen boven het hoofd voor die afzwaaiers haha! !!He Neos!! leuk je even te horen , tja ik zit echt nooit meer op het forum. Toevalig eens weer even wezen neuzen hiero maar de meeste bekende zijn er niet meer. Jaja de tijden van lachen gieren en brullen hier op de site zijn een beetje voorbij. Ik weet dat ik een aardige gangmaker was, wat heet! ik heb de boel heerlijk altijd op zitten juinen maar ook met een lach en een traan heb ik hier op het forum gezeten. Het waren leuke tijden maar soms moet je er gewoon mee kappen . Na ruim 3600 revieuws te hebben geplaatst was er voor mij ook na dik 2,5 jaar de lol er een beetje af. Maar ik denk nog wel eens terug aan deze tijden, Marconi bij voorbeeld , hoor je ook niks meer van. Deze taaie baas was ook al in de 70 maar trapte nog flink z,n rondjes mee. Ik zit veel op de golfbaan dat klopt . Alleen nu in de wintermaanden en omdat het super koud is wat heet! je ballen vriezen eraf op dit moment vooral bij jullie daar in de conterijen met dik -18 graden. Hier in het westen is het ook flink koud met een graadje of 8 tot 10 onder het vriespunt.
Golfen doe ik redelijk fanatiek voor me zelf dan met een handicap van ongeveer 22 mag ik niet klagen. Alleen de slice is er bij mij ingeschoten dus op een gegeven moment liep ik schoor over de baan te bleren Fore!!! ik kreeg er gewoon een dikke strot van haha!. Heb in november weer even een lesje genomen en daardoor ging het weer iets beter. Maar omdat ik de boel aardig heb geforceerd heb ik nu alweer ruim 2 maanden een dikke vette peesontsteking in de linker schouder, opgelopen doordat ik veels te hard sla met die driver. Nu dus aan de Arthrotec om de boel weer in het gareel te krijgen en dat lukt aardig met de medicijnen. De peesontsteking is redelijk onder controle maar wel hardnekkig. Ik moet voor mezelf rust in bouwen en m,n arm voorlopig ontzien, nu het toch vriest dat het kraakt de boel even op non actief gezet op de golfbaan en pak het wel weer ergens in Maart op om weer rustig aan op te bouwen. Want in juni gaan we golfen in Beieren, zuid duitsland en in september naar Schotland om daar op de moeder der golfbanen te gaan spelen en dat is de Old Course in st Andrews, daar moet je als golfer ooit en keer spelen. Zeg maar het mekka voor de moslims maar dan op golfgebied haha! ja en fietsen ...met de DeRosa is het uitstekend, staat nu in de winterslaap in de kelder heerlijk onder een dekentje te wachten op mooiere warmere dagen....en de Klein Attitude daar trap ik nu mijn rondjes lekker op, alleen de laaste paar weken weinig gefietst, klote weer te koud rond nul gaat nog wel een uurtje of anderhalf maar de wegen zijn soms verradelijk glad hier in het westland. Dus nu regelmatig op de roeimachine thuis . Ach ik ben nu 15 kilo afgevallen met ons aller Sonja B..
zeg maar van de dik 90 kg met m,n 172 cm lengte naar de 75kg ...maar de december maand heeft z,n tol geeist, fuck!!!! dik 80 kg weer tja zuipen vreten en weinig sporten hebben weer z,n tol nagelaten. Ach binnen kort hijs ik me weer op de fiets en zet die knop weer op Sonja B... en dan gaan we weer aan de slag richting de 72 kg m,n streef gewicht..

groet Henk.

Plaats reactie