Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 19 okt 2010 00:25

[quote="men"]ik heb de fiets voor niets gehad (hoe dom kan je zijn)[/quote]
Nou inderdaad, hoe dom kan je zijn... Geeft ie je een fiets, terwijl je reclame niet echt uit de verf komt.

Om in jouw woorden te spreken, 'van dit soort opmerkingen ben ik niet gediend'.

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 19 okt 2010 00:36

Het is bijna humor aan het worden hoe hier elke keer weer de behoefte ontstaat voor een ieder om zichzelf ervan te overtuigen dat het werkelijk een ballentent of het walhalla is.

Mag inmiddels wel duidelijk zijn wat de werkwijze is van Vos.
Doe er je voordeel mee of niet, uit te leggen op 2 manieren.

To Vos or not to Vos, who gives a shit?



FacebookS3RSSite

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 19 okt 2010 00:45

that's the question...

In navolging op het Den Thuur / AVR pak ik alvast een grote zak chips en een lekkere stoel...

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 19 okt 2010 00:53

Vos? gaaaap
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

devoorzitter
Forum-lid
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 nov 2008 14:24

devoorzitter 19 okt 2010 01:07

Wat mij in deze discussie opvalt is dat Vos voortdurend wordt zwart gemaakt vanwege zijn veronderstelde slechte service, maar dat daarbij nauwelijks (of geen) concrete klachten worden genoemd. Die zou ik dan ook wel eens willen horen.
En dan bedoel ik natuurlijk serieuze klachten (verkeerde maat verkocht, garantie niet nagekomen etc.) en niet of hij zijn mail wel of niet binnen 10 minuten beantwoordt of dat hij plat Amsterdams spreekt en Polen in dienst heeft.
Ben benieuwd...
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL

mjk
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 sep 2010 13:26
Locatie: Leiden

mjk 19 okt 2010 01:08

Ik heb dit najaar een fiets gekocht bij Vos Zwanenburg. Omdat ze in mijn maat geen modellen van 2010 hadden, heb ik een 2011 model voor de prijs van de 2010 gekregen. Dat was erg fijn. Ook was de service van de monteur goed. Hij maakte de fiets voor mij op maat, en paste deze aan naar mijn wensen.

De fiets is perfect en mankeert niks aan. Als je iets bij Zwanenburg koopt, moet je vooral uitgaan van je eigen kennis. Weet je veel van wat je wilt hebben, en heb je de service dus niet nodig, is dit een prima zaak want je bespaart er soms flink op andere verkopers. Ben je op zoek naar service/advies op maat, dan moet je misschien ergens anders zoeken.

Zoals devoorzitter zegt, ik ben benieuwd naar gevallen waar het product zelf, ook tegenviel. En dan de vraag of daar een schuld bij vos te leggen is.
Meld je aan als plasmadonor, behoud bloedcellen, blijf in conditie, maar geef! - http://www.sanquin.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Race: Sensa Umbria 2011

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 19 okt 2010 12:47

Wat Vos in ieder geval voor elkaar heeft is dat er elke dag over hem wordt gesproken. Betere reclame kan niet he en voor een paar honderd euro verschil blijven mensen komen.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 19 okt 2010 12:57

[quote="Madhill"]Wat Vos in ieder geval voor elkaar heeft is dat er elke dag over hem wordt gesproken. Betere reclame kan niet he en voor een paar honderd euro verschil blijven mensen komen.[/quote]

+1
Twitter: @rbruijns

marsman
Forum-lid
Berichten: 2556
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 19 okt 2010 12:58

Ik heb mijn huidige Pina ook bij Vos gekocht. Puur alleen op prijs en ik wist wat ik wilde hebben. Alles prima afgemonteerd en ik fiets er al 2 jaar met plezier en bijna zonder problemen op. Ik heb een garantiegeval gehad met m'n zadel, duurde weken voordat ik een reactie kreeg en stond op een gegeven moment bijna ruzie te maken met die oude vent midden in de winkel. Uiteindelijk toch een nieuw zadel gekregen. Maar alleen om dit akkefietje zal ik dus echt neverdenooit meer wat kopen bij die gasten. Het zijn dozenschuivers zonder enige affiniteit of liefde voor de fiets.

Je gaat wel naar Vos voor twee dingen:

1. Prijs.
2. Het feit dat ze alles uit voorraad kunnen leveren. Dus binnen een uurtje of 2 loop je met je fiets de deur uit.

Je gaat niet naar Vos voor:
1. Kennis en kunde van het personeel
2. Service

Verder is alles zo'n beetje wel gezegd in dit draadje, er mag wat mij betreft wel een slotje op.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 19 okt 2010 12:58

[quote="devoorzitter"]Wat mij in deze discussie opvalt is dat Vos voortdurend wordt zwart gemaakt vanwege zijn veronderstelde slechte service, maar dat daarbij nauwelijks (of geen) concrete klachten worden genoemd. Die zou ik dan ook wel eens willen horen.
En dan bedoel ik natuurlijk serieuze klachten (verkeerde maat verkocht, garantie niet nagekomen etc.) en niet of hij zijn mail wel of niet binnen 10 minuten beantwoordt of dat hij plat Amsterdams spreekt en Polen in dienst heeft.
Ben benieuwd...[/quote]

+1

Wanneer gaan we een keer op excursie naar Vos? Lekker koffie met cake nuttigen en als we direct geschoffeerd worden is dat toch prachtig? Ik wil het wel eens zien! 90% van degenen die in dit topic een mening hebben is er zelf niet geweest en praat na.

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 19 okt 2010 13:02

Inderdaad, misschien allemaal in nieuwe forumkleding en een toertochtje houden met een tussenstop bij Vos. Inschrijving geopend vanaf....? :)
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

man123
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2005 14:40

man123 19 okt 2010 13:22

Even iets toevoegen.
Een maandje terug heb ik een quasar wielset gekocht bij Vos.
De aankoop verliep zeer moeizaam, een nauwelijks nederlands sprekende bediende hielp mij. Maar het prijsverschil is aanlokelijk dus de wielset gekocht.
De dag daarop een ritje gemaakt en dat was een ritje te veel, de lagers in het achterwiel bleken muurvast te zitten. Een telefoontje richting Vos leverde weinig op ze zouden kijken of ze het wiel konden repareren, hier ging ik niet mee akkoord ik wilde een nieuwe set. Een dag oud en dan al defect. Ik kreeg te horen dat ik langs kon komen ze zouden kijken wat ze konden doen, maar een nieuwe set zat er niet in.
Zo zover Vos

Plaats reactie