pinarello in tacx trainer
ik ben van plan een tacx trainer aan te schaffen
nu zei iemand tegen mij dat het zonde is om mn pina 4:13 in de tacx te zetten!!!!
vooral omdat die van carbon is .
wie heeft er ervaring mee ?? een training op de tacx af te werken met een carbon frame
ik hoor t wel
nu zei iemand tegen mij dat het zonde is om mn pina 4:13 in de tacx te zetten!!!!
vooral omdat die van carbon is .
wie heeft er ervaring mee ?? een training op de tacx af te werken met een carbon frame
ik hoor t wel
-
- Forum-lid HC
Lekker doen. Geen enkel probleem voor de tacx of de fiets.
What makes the boat go faster?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zou de Tacx gewoon thuis laten als je naar de Alpen gaat . Tacx kan volgens het Duitse blad Tour geen kwaad voor een frame, er komen geen grotere krachten op te staan dan gewoon op de weg.
PS Let aub even een beetje op je taalgebruik, het is behoorlijk slecht leesbaar.
PS Let aub even een beetje op je taalgebruik, het is behoorlijk slecht leesbaar.
-
- Forum-lid HC
Gebruik anders even de zoek functie van het forum. Er is al zoveel geschreven over Tacx en carbon frames.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Ik zou de Tacx gewoon thuis laten als je naar de Alpen gaat . Tacx kan volgens het Duitse blad Tour geen kwaad voor een frame, er komen geen grotere krachten op te staan dan gewoon op de weg.
ik kan het best lezen een taalfout (spellingsfout)mag toch geen probleem zijn op dit forum of moet je eerst een examen doen?????):):):):)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
bianchi_1885 schreef:Amclassic-fan schreef:Ik zou de Tacx gewoon thuis laten als je naar de Alpen gaat . Tacx kan volgens het Duitse blad Tour geen kwaad voor een frame, er komen geen grotere krachten op te staan dan gewoon op de weg.
ik kan het best lezen een taalfout (spellingsfout)mag toch geen probleem zijn op dit forum of moet je eerst een examen doen?????):):):):)
Het gaat mij niet om een taalfoutje, maar de desintresse bij sommige om een fatsoenlijk leesbaar stuk te schrijven. Hoofdletters en leestekens maken een post al een stuk beter leesbaar. En hoe dyslectisch je ook bent een zin met een hoofdletter beginnen kan iedereen, zeker de 1e zin van de post
-
- Forum-lid
zeikert!!!!!!
bianchi_1885 schreef:zeikert!!!!!!
Nou, helemaal geen zeikerd! Als iemand zo'n stukje schrijft komt het bij mij over op ongeintresseert en als iemand geen moeite wilt doen om een fatsoenlijke stukje te schrijven vind ik het ook niet de moeite waard om WEL een fatsoenlijke reactie te geven. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is:d
Voor de rest, gewoon gebruiken die fiets in je tacx.