Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

Gebruikersavatar
frank1
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 mei 2006 12:02

Gebruikersavatar frank1 21 feb 2011 20:33

+1 voor Mannic05, snel antwoord op PM en heeft een oude Shimano groep voor €50,- netjes ingepakt in kranten en bubbeltjesplastic en direct na betaling verstuurd!

kevke86
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 sep 2010 17:30

kevke86 22 feb 2011 10:41

+1 voor 21st-century, super rappe levering netjes opgestuurd naar mij, dus dat zadeltje heeft een nieuwe thuis gevonden!

stoppel
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 aug 2010 11:52

stoppel 22 feb 2011 21:57

Hey zelfde verhaal hier.
Precies diezelfde PM gekregen. Nog teruggestuurd dat het jammer, maar niet anders is.
Zal bij mij dus ook op een ander forum een betere prijs hebben gehad.
kappa-man schreef:jammer, negatieve ervaring met verkoper Jonas DB in dit topic.

Direct gereageerd in het topic op zowel fiets.nl als wielertoerist.be
met verkoper afgesproken dat ik de Skins broek wil kopen en dat verkoper op maandag kijkt wat de verzendkosten zijn zodat het totale bedrag overgemaakt kan worden. Verkoper geeft aan de broek voor mij te reserveren!

Op woensdag 2 februari krijg ik na verschillende pm´s van mijn kant met de vraag naar de totale kosten het volgende berichtje:
beste, tot mijn grote spijt heb ik net vernomen dat mijn vader een deel van mijn/ons fietsgerief heeft verkocht aan zijn fietsmaten (oa uw gereserveerde skins broek) mits ik niet altijd thuis ben (omwille van studies) en het feit dat een deel van mijn fietsgerief door hem betaald is had ik hier weinig op in te brengen en kon ik de boel ook niet ongedaan maken omdat hij het mij maar net verteld heeft. mijn oprechte exuses
geen probleem, kan gebeuren toch? Jammer dat je dat niet eerder zegt.
Tot zover afgedaan.

Totdat ik op wielertoerist.be lees:
Berichttitel: Re: Positieve/Negatieve ervaringen met verkopers. Geplaatst: wo feb 02, 2011 10:19 pm Reacties: 469 Bekeken: 32907 Verkoper: JonasDeBoey Item: Skins broek Super vlot verlopen deal. Vriendelijk en correcte verkoper.
beetje jammer dit.
Wees eerlijk en kom je afspraken na lijkt me...
Pinarello F4:13
Giant (trainingsfiets)

http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -de-vries/" onclick="window.open(this.href);return false;

funlovinbiker
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 09 apr 2010 18:03

funlovinbiker 08 mar 2011 12:02

Heb zeer goede ervaring met frenkie. Ik heb een zadelpen van hem overgenomen. Na het afgesproken bedrag overgemaakt te hebben had ik die de volgende dag al in huis.

kstoer
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 mei 2010 02:44
Locatie: Maastricht

kstoer 12 mar 2011 22:11

Shirtje gekocht van Watikjebrom, snelle communicatie, snel verzonden, snel ontvangen! Prima! +1

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 12 mar 2011 22:16

Heb overigens een goede ervaring met forumlid C9, als verkoper dan wel te verstaan.
Snelle transactie en afwikkeling van zijn kant waardoor ik daarop de boel snel kon posten en hij vandaag een doos mocht aannemen, geen piepert en vlotte communicatie.
mijn Flickr

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 17 mar 2011 19:05

Alweer kan ik positief melding maken in dit topic, ditmaal van forumlid "MarkW" Een aero zadelpen van hem overgenomen en die had ik de dag nadat ik het geld had overgemaakt al in huis liggen! TOP.
Mark, bedankt ;)
mijn Flickr

wauzzz
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 jan 2005 19:28
Locatie: Geesteren (OV)

wauzzz 17 mar 2011 20:12

Zeer goede ervaring met Bijs (Danny). Ik heb vorige week een ultegra groep gekocht met extra compact crankstel. Netjes verpakt en goede/snelle communicatie! Ondertussen al enkele ritjes met het 'nieuwe' materiaal gemaakt!
"Presteren in de winter is afzien in de zomer..."

filihaan
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 sep 2009 17:07

filihaan 21 mar 2011 10:56

Ik heb zaken gedaan met Rene. Ik heb een setje speedplay-pedalen gekocht. Rene is in mijn ogen een uiterst aangename verkoper. Vlotte en eerlijke verkoop, goede communicatie via mail, goederen zéér netjes ingepakt verkregen en materiaal was in de staat zoals hij het zelf beoordeelde. Ik kan pijnloos fietsen na deze verkoop. Bedankt Rene!
http://twitter.com/Filihaan" onclick="window.open(this.href);return false;

skimons
Forum-lid
Berichten: 2424
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:47
Locatie: Nijmegen

skimons 21 mar 2011 12:09

+5 voor Diogenes. goed spul, lekkere thee en weggebracht naar het station. hij is niet kort van stof, maar hij heeft ook wel wat te vertellen ;)

+1 voor martijntijn, snelle verzending en prima spulletjes

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 21 mar 2011 17:44

Zeer goede ervaring met ZorroI, vandaag de R3SL opgehaald in meer dan keurige staat voor een meer dan keurige prijs. Top!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

kstoer
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 mei 2010 02:44
Locatie: Maastricht

kstoer 22 mar 2011 00:25

Wederom goede koop ervaring, nu met Stokie, snelle antwoorden op pm's goede deal gemaakt, en al verzonden voor bevestiging van betaling, nu nog even op meneer/mevrouw de postbode wachten!

Plaats reactie