wie heeft de afgelopen editie's van de toertocht in gulpen de 70 km gefietst ikzelf
ga ik er heen maar er willen nog een paar vrienden mee
ze hebben genoeg conditie dat weet ik zeker ,maar ik vraag me af hoe technisch de tocht is. zelf heb ik al twee maal brentjens gefietst .
als gulpen net zo zwaar is geloof ik dat ik ze beter kan adviseren om niet mee te gaan ivm de afdalingen
graag hoor ik van iemand die weet hoe technisch gulpen is
mtb tocht gulpen
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik heb Gulpen al vaker gedaan en persoonlijk vind ik hem pittiger dan Brentjes, mede door de weersomstandigheden, lees kouder / natter / veel meer modder. Rij regelmatig toertochten in Limburg / Belgisch Limburg maar met Gulpen zie ik altijd weer hoe het met de conditie staat, moet er vaker wat 'dieper' gaan. Techniek komt er zeker meer bij kijken door de soms slecht begaanbare paden. Je vrienden kunnen toch ook mee komen en een kortere versie rijden. Hebben ze toch een fraaie mtb tocht in 'os sjoen Limburg' te pakken.
-
- Forum-lid
de kortere versie word het hem niet dat is hun eer (trots) te na
alles of niets is het motto
maar ik ben blij met je reactie ik weet nu zeker dat ik ze thuis laat ivm valpartijen in de afdalingen
ook dan is het vaak alles of niets met alle gevolgen van dien
ik laat na 11 januari wel van me horen hoe ik het zelf vond
gr bianchi
alles of niets is het motto
maar ik ben blij met je reactie ik weet nu zeker dat ik ze thuis laat ivm valpartijen in de afdalingen
ook dan is het vaak alles of niets met alle gevolgen van dien
ik laat na 11 januari wel van me horen hoe ik het zelf vond
gr bianchi