Graag wil ik even terug komen op mijn gesloten topic. Bij deze mijn excuses, ik had inderdaad de regels niet (goed) gelezen. Ik heb normaal helemaal niets met forums, msn, hyves of iets dergelijks. Wel heb ik al zo`n 25 jaar een abonnement op de Fiets en kreeg ik een tip van een fietsmaatje om op deze manier mijn fiets onder de aandacht te brengen. Helaas gaat dit dus niet lukken want voor ik 25 posts geplaats heb zijn we een paar jaar verder.
En nog even over regels gesproken (die heb ik nu wel goed gelezen)
"reageer niet in een topic die niet aan het reglement voldoet, de moderators spreken diegene in kwestie zelf wel aan" Het is maar dat je het weet!!!
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
SORRY!!!
[quote="ricwil"]En nog even over regels gesproken (die heb ik nu wel goed gelezen)
"reageer niet in een topic die niet aan het reglement voldoet, de moderators spreken diegene in kwestie zelf wel aan" Het is maar dat je het weet!!![/quote]
:d
"reageer niet in een topic die niet aan het reglement voldoet, de moderators spreken diegene in kwestie zelf wel aan" Het is maar dat je het weet!!![/quote]
:d
Mooi zo.
Ik val in herhaling:
Het verkoopforum is bedoeld als extra'tje voor forumleden die actief iets bijdragen aan het forum.
Of je abonnee van Fiets bent doet er wat dat betreft niet toe.
Ik val in herhaling:
Het verkoopforum is bedoeld als extra'tje voor forumleden die actief iets bijdragen aan het forum.
Of je abonnee van Fiets bent doet er wat dat betreft niet toe.
[quote="havana"]Mooi zo.
Ik val in herhaling:
Of je abonnee van Fiets bent doet er wat dat betreft niet toe.[/quote]
Je hebt helemaal gelijk maar ik vind het geweldig de topicstarter zijn excuses aanbiedt voor zijn "foutje".
Ik val in herhaling:
Of je abonnee van Fiets bent doet er wat dat betreft niet toe.[/quote]
Je hebt helemaal gelijk maar ik vind het geweldig de topicstarter zijn excuses aanbiedt voor zijn "foutje".