Zipp 404 Zedtech
Als je ook geïnteresseerd bent in deze wielen en ook op zoek bent naar een mooie prijs, dan is het toch handig en logisch om dat hier met elkaar te delen? Al dan niet in het speciale topic over de laagste prijzen. Ik snap niet waarom er zo geheimzinnig gedaan moet worden over de prijs. Tenzij er een luchtje aan zit...
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Inmiddels prive met Sjezer besproken, ik begrijp ook de geheimzinnigheid over prijzen niet, maar goed we sluiten het af, ik weet wat ik graag wilde weten en ga dus verder op zoek naar een leuke prijs voor deze zeer leuke wieltjes.
Fingerz
-
- Forum-lid
van trijp maarten had ook z'n wieltjes in zijn tijdrit fiets
kredo..record...bora..mmmm
fingerz schreef:Inmiddels prive met Sjezer besproken, ik begrijp ook de geheimzinnigheid over prijzen niet, maar goed we sluiten het af, ik weet wat ik graag wilde weten en ga dus verder op zoek naar een leuke prijs voor deze zeer leuke wieltjes.
Van Zedtech clinchers worden er jaarlijks nauwelijks verkocht, dus de kans dat je ze 2de hands vindt is bitter klein
@ Seger: als je niet begrijpt waarom wil ik je dat per mail wel eens verduidelijken. Lijkt me in tal van hypotheses heel logisch.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Voor de duidelijkheid: het zijn gebruikte wielen! Ik heb diverse malen achter Zipp's gevist, maar steeds ging het mis qua betrouwbaarheid, oude versie of geen reactie van verkoper. Nu was het gevoel goed en heb ik toegeslagen! Foto's in mijn Trek volgen nog (vooralsnog staan beide op zolder omdat nu de mtb aan de beurt is).
Qua prijs, doet niet meteen ter zake. Ik heb geen bon, geen garantie. Dit kunnen argumenten zijn om zulke wielen niet te kopen (ik denk dat iedereen snapt dat dit + € 1000,= heeft gekost).
Qua prijs, doet niet meteen ter zake. Ik heb geen bon, geen garantie. Dit kunnen argumenten zijn om zulke wielen niet te kopen (ik denk dat iedereen snapt dat dit + € 1000,= heeft gekost).
Sjezer: mooie wielen! veel plezier ermee.
Ik vindt het niet abnormaal dat naar de prijs gevraagd wordt, dat gebeurd toch op de helft van de topics. Sjezer opent een discussie om z'n wielen te laten zien, dan kun je zo'n vraag verwachten. Dat de wielen tweedehands gekocht zijn en de prijs dus eenmalig is doet er niet toe. Als je naar zulke wielen zoekt is het altijd wel handig om te weten in prijsklasse je zit.
Ik vindt het niet abnormaal dat naar de prijs gevraagd wordt, dat gebeurd toch op de helft van de topics. Sjezer opent een discussie om z'n wielen te laten zien, dan kun je zo'n vraag verwachten. Dat de wielen tweedehands gekocht zijn en de prijs dus eenmalig is doet er niet toe. Als je naar zulke wielen zoekt is het altijd wel handig om te weten in prijsklasse je zit.
I Am SpeCiAliZed