Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

fiets december

gulquak
Forum-lid

gulquak 08 dec 2008 16:08

Ben ik de enige die de col van de maand miste ?
--
Mijn profiel op hardfietsen.nl : http://www.hardfietsen.nl/tableaux/inde ... ebruiker=3" onclick="window.open(this.href);return false;

amateurke
Forum-lid

amateurke 09 dec 2008 14:00

Nog niet; ben pas op de helft:)
Maar als ik hem niet tegenkom dan zal ik 'm zeker missen!
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

velo
Forum-lid
Contact

velo 11 dec 2008 19:51

De coloms van Roderick en Louise waren weer erg leuk.

Er stonden hier en daar wat lees fouten in de tekst.

Het artikel over TI was erg goed gedaan van heel duur naar erg goedkoop.
Icm. het artikel over lassen was dit een zeer goede combi om te lezen.
Dat zie ik graag vaker terug.

Wat wel jammer was dat er niemand van de framebouwers om een menig is gevraagd die nog frames soldeert en die zijn er echt wel in NL. dan hadden we een optimale hoor en wederhoor kunnen lezen.
Dat was jammer verder erg goed gedaan.

Well done boys/girls :-)
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

leon1
Forum-lid

leon1 13 dec 2008 13:37

Zeker een vermakelijke uitgave! Ook mijn complimenten voor het ti-gedeelte met het lassen erna.

Goede info!

Ride bikes, not tanks!

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 13 dec 2008 13:40

Jammer dat de foto's bij het artikel over de ti fietsen/frames zo donker waren. Ziet er misschien exclusiever uit maar dat had wat mij betreft niet gehoeven!
Niets is wat het lijkt..

noname
Forum-lid

noname 17 dec 2008 20:45

Het artikel 'Kama Sutra op twee wielen' vond ik heel erg grappig, toen ik het las, zag ik helemaal voor me hoe het er daar aan toe ging :)

morel
Forum-lid

morel 20 dec 2008 22:53

Hoi,

Schitterend nummer dit keer en een leuke TI test met dito artikel over lassen, ook met de Trainingsplanner zit het weer goed met dit keer een interessant artikel voor de wat "rijpere" Coureurs/Rouleurs en dat zijn er toch wel wat onder de lezers denk ik .:) +1
[quote="maurice"]Jammer dat de foto's bij het artikel over de ti fietsen/frames zo donker waren. Ziet er misschien exclusiever uit maar dat had wat mij betreft niet gehoeven![/quote]
En ja jammer genoeg had de "Fotograaf" zijn lampen nog maar eens vergeten ,
de meeste vakfotografen zouden hen eigen doodschamen bij zulke resultaten maar goed je kon nog net zien dat het om fietsen ging en dat was voor hem waarschijnlijk het belangrijkste. :rolleye:

Ik ben benieuwd naar de uitgave voor het jaar 09 want dan heeft onze fiets een nieuw professioneel jasje en de fotograaf een nieuwe professionele lamp ? ;)

Grtz,
Morel

Plaats reactie