Ik kan een nieuwe DT XMC RTLC 130 op de kop tikken voor 495 eur. Voor dit bedrag heb ik ook een Sid Team. Welke zou de beste zijn qua degelijkheid /stijfheid en veringskwaliteiten.
Heeft iemand ervaring met de launch control van DT Swiss ?
Heb altijd Rock shox gehad, en daarmee nooit problemen gehad. Is een Fox eventueel zijn meerprijs waard ?
DT Swiss vork of Rock shox SID
Ik ben even benieuwd, die DT heeft 130mm, een SID volgens mij maximaal 100mm. Hoe ga je dat doen met je frame?
Velen vinden een FOX wel de meerprijs waard.
Velen vinden een FOX wel de meerprijs waard.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Ah, da lekker. Dan zou ik sowieso niet voor een Sid gaan, of je moet meerdere vorken hebben om te wisselen. Iets wat makkelijk onderweg te verstellen is misschien?
DT's zijn vorken die zeer regelmatig onderhoud nodig hebben. Geen eigen ervaring, dat is wat ik om me heen hoor. Op mountainbike.nl/forum vind je meer informatie dan hier, trouwens.
DT's zijn vorken die zeer regelmatig onderhoud nodig hebben. Geen eigen ervaring, dat is wat ik om me heen hoor. Op mountainbike.nl/forum vind je meer informatie dan hier, trouwens.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
-
- Forum-lid
Ik rij al jaren met een FOX vorkje. En dat echt zonder een probleem, met natuurlijk wel de jaarlijkse servicebeurt. Super betrouwbaar.
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!