Giant TCR Composite 1 of toch Canyon?
Hallo,
Zoals jullie wel konden verwachten, ben ik op zoek naar een nieuwe fiets.
Ik doe redelijk wat km's, en het is naar de zomer toe de bedoeling om af en toe een wedstrijd mee te rijden.
Ik ben naar de fm geweest, en hij raadde mij een Giant TCR Composite 1 aan.
Anderzijds, heb ik ook al veel goeds gelezen over Canyon.
Mijn vragen:
Wat zijn jullie ervaringen met Giant TCR Compo 1?
Wat gebeurt er met een Canyon als er iets aan scheelt? Mijn FM kent me vrij goed, dus daar kan ik (moreel gezien) niet meer terecht met een fiets dat ik online koop.
Welke andere fietsen kunnen jullie nog aanraden? Budget is +/- 2000 euro.
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Jens
Zoals jullie wel konden verwachten, ben ik op zoek naar een nieuwe fiets.
Ik doe redelijk wat km's, en het is naar de zomer toe de bedoeling om af en toe een wedstrijd mee te rijden.
Ik ben naar de fm geweest, en hij raadde mij een Giant TCR Composite 1 aan.
Anderzijds, heb ik ook al veel goeds gelezen over Canyon.
Mijn vragen:
Wat zijn jullie ervaringen met Giant TCR Compo 1?
Wat gebeurt er met een Canyon als er iets aan scheelt? Mijn FM kent me vrij goed, dus daar kan ik (moreel gezien) niet meer terecht met een fiets dat ik online koop.
Welke andere fietsen kunnen jullie nog aanraden? Budget is +/- 2000 euro.
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Jens
Je FM verdient genoeg aan je door onderhoud ed. Dat hoeft dus geen reden te zijn om een fiets online te kopen7 Als je besluit een fiets ergens anders te kopen, dan was hij blijkbaar te duur.
Ik kan zelfs bij mijn FM naar binnen lopen voor vragen over onderdelen die ik online gezien heb en ook online wil kopen. Vaak laat ik het hem dan monteren. Is hij ook weer blij.
Over de fietsen kan ik weinig zinnigs zeggen. Beide merken staan bij mij erg hoog aangeschreven dus volgens mij heb je een luxeprobleem. Ik geloof dat de Canyons vaak wat lichter zijn.
Welke zit het lekkerst?
Ik kan zelfs bij mijn FM naar binnen lopen voor vragen over onderdelen die ik online gezien heb en ook online wil kopen. Vaak laat ik het hem dan monteren. Is hij ook weer blij.
Over de fietsen kan ik weinig zinnigs zeggen. Beide merken staan bij mij erg hoog aangeschreven dus volgens mij heb je een luxeprobleem. Ik geloof dat de Canyons vaak wat lichter zijn.
Welke zit het lekkerst?
Ik heb op nog geen enkele van de 2 gezeten.
Ik heb enkel nog maar reviews gelezen, en met mijn FM gesproken...
Het is wel zo dat de Canyon Ultimate CF 8.0 standaard beter uitgerust is dan de Giant (lees, volledige ultegra groep (ipv deels bij giant), mavic ksyrium equipe (ipv dt swiss 1900), en ik denk een iets beter zadel).
Dat voor 150 euro minder (1999 2149; zonder korting van de FM, welke ik nog niet weet wat die is)
Ik heb enkel nog maar reviews gelezen, en met mijn FM gesproken...
Het is wel zo dat de Canyon Ultimate CF 8.0 standaard beter uitgerust is dan de Giant (lees, volledige ultegra groep (ipv deels bij giant), mavic ksyrium equipe (ipv dt swiss 1900), en ik denk een iets beter zadel).
Dat voor 150 euro minder (1999 2149; zonder korting van de FM, welke ik nog niet weet wat die is)
Die Giant staat bij Salden voor 1500 geloof ik.
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=2916
Even op 'Vraag naar de voorwaarden' klikken, dan mailen ze je hun eigen prijs door.
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=2916
Even op 'Vraag naar de voorwaarden' klikken, dan mailen ze je hun eigen prijs door.
Lavsson
fm ken altijd wat korting geven maar onthoudt het deel van:
goed op zijn fiets zetten,garantie enz moet toch ergens vandaan komen,daardoor prijsverschil
en ik zou voor de giant gaat super frame met super afmontage, giant nooit geen problemen mee is altijd zo..
fm ken altijd wat korting geven maar onthoudt het deel van:
goed op zijn fiets zetten,garantie enz moet toch ergens vandaan komen,daardoor prijsverschil
en ik zou voor de giant gaat super frame met super afmontage, giant nooit geen problemen mee is altijd zo..
giant is goed