ISAAC impact
-
- Forum-lid
de banden die op mijn fiets zitten zijn 2.25. aangezien dat ik niet echt heel zwaar ben gaat dit prima,een 2.35 band gaat er wel tussen Maar is wel krap
een Big Apple bijvoorbeeld is een 2.35 band dan heb je 2 tot 3 mm over tussen de acterbrug
is niet echt heel veel maar het kan net, je moet dan wel een band hebben die kaars recht op je wielen licht anders gaat het aan lopen, dus voor hele brede banden is het frame niet echt geschikt
Het mooist zou een 2.30 zijn maar die schijnen er niet te zijn, of weet één van jullie of deze band bestaat en van welk merk?
een Big Apple bijvoorbeeld is een 2.35 band dan heb je 2 tot 3 mm over tussen de acterbrug
is niet echt heel veel maar het kan net, je moet dan wel een band hebben die kaars recht op je wielen licht anders gaat het aan lopen, dus voor hele brede banden is het frame niet echt geschikt
Het mooist zou een 2.30 zijn maar die schijnen er niet te zijn, of weet één van jullie of deze band bestaat en van welk merk?
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
2.25 is al stukken beter dan de hierboven genoemde 1.8. Daar kan je al stukken beter mee door de akkers ploegen . Denk je dat je veel verschil zal merken tussen 2.25 en 2.3? Ik denk dat dat wel meevalt.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
2.3 bestaat wel, kijk eens bij Continental. Er zitten trouwens wel verschillen tussen de fabrikanten wat betreft de maten. Voorbeeld: 2.25 RR(Schwalbe) is maar een fractie breder dan 2.0 Dry2(Michelin).
Waar die 1.8 op slaat, begrijp ik ook niet. Op het strand ga je zo breed mogelijk, bij hele lage druk(tubeless!!).
Waar die 1.8 op slaat, begrijp ik ook niet. Op het strand ga je zo breed mogelijk, bij hele lage druk(tubeless!!).
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Ik las zeer recentelijk op een ander forum dat je het frame evt. op 'garantie' bij Isaac kunt laten omruilen tegen een nieuw exemplaar waarbij WEL voldoende ruimte is gecreeerd, daar de beperkte ruimte erkent is als 'productiefout'.
-
- Forum-lid
dat klopt, maar als je niet breedt hoeft met je banden is er geen probleem
in mijn geval zou er iets meer ruimte mogen zijn, als ik met big apple's wil rijden
maar de 2.25 passen er prima op en ik heb er voldoende ruimte mee en breed genoeg voor het strand
maar dat wil niet zeggen dat ik er over zit te verzinnen om toch het 2009 model los te krijgen bij isaac, al is het alleen maar dat het dan makerlijker te verkopen aan en ander met een breede achterbrug.
in mijn geval zou er iets meer ruimte mogen zijn, als ik met big apple's wil rijden
maar de 2.25 passen er prima op en ik heb er voldoende ruimte mee en breed genoeg voor het strand
maar dat wil niet zeggen dat ik er over zit te verzinnen om toch het 2009 model los te krijgen bij isaac, al is het alleen maar dat het dan makerlijker te verkopen aan en ander met een breede achterbrug.
-
- Forum-lid
MikesBike schreef:Die garantie geldt alleen als je de fiets voor de reguliere prijs hebt gekocht en niet voor de speciale najaars/apres bikemotion beurs prijs van 799 of minder.
waar staat dat?
ik kan het allicht proberen, nee heb je ja kan je krijgen
de monsternaar schreef:MikesBike schreef:Die garantie geldt alleen als je de fiets voor de reguliere prijs hebt gekocht en niet voor de speciale najaars/apres bikemotion beurs prijs van 799 of minder.
waar staat dat?
ik kan het allicht proberen, nee heb je ja kan je krijgen
Als Isaac dealer kan ik U wel zeggen dat Mikebike het bij het rechte eind heeft, uw frame is dus niet inwisselbaar voor een 2009 model !
-
- Forum-lid
oké, dan leg ik me daar bij neer,
niet dat het heel veel uit maakt blijft een priema frame
ik hed zaterdag met big apples gereden het ging goed dus daar hoef ik niet voor te verandere qua frame
maar toch bedankt voor de het bericht
niet dat het heel veel uit maakt blijft een priema frame
ik hed zaterdag met big apples gereden het ging goed dus daar hoef ik niet voor te verandere qua frame
maar toch bedankt voor de het bericht