Ik weet niet of dat gaat werken, de shifter binnenkabels van campagnolo zijn iets dunner. Misschien moet je dan ook Aktiv-8 binnenkabels gebruiken.wammesw schreef: Alleen de buitenkabels zijn te kort, maar als dit zo opgelost kan worden, ben ik tevreden !
Ervaringen met Aktiv-8 kabels
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik weet niet of dat gaat werken, de shifter binnenkabels van campagnolo zijn iets dunner. Misschien moet je dan ook Aktiv-8 binnenkabels gebruiken.wammesw schreef: Alleen de buitenkabels zijn te kort, maar als dit zo opgelost kan worden, ben ik tevreden !
sagax047: voor zowel rem- als schakelkabels? Het bevreemd me toch wel een beetje dat aktiv8 ook voor zowel rem (1.6mm binnenkabel) als schakel (1.1mm binnenkabel) dezelfde buitenkabel gebruikt. Maar blijkbaar werkt dat gewoon goed!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Er zit wel verschil tussen de kabels hoor. Als je een compleet pakket binnen en buitenkabels van aktiv 8 koopt dan krijg je dezelfde buitenkabel. Maar heb je buitenkabel van de rol, dan hebben ze wel 2 soorten, dus een aparte remkabel en apart versnellingskabel.
wammesw: bij bike2build hebben ze toch wel de buitenkabel die voor zowel versnellingen als rem is: http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=16859
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
- daniel1975
- Forum-lid HC
IK rij al anderhalf jaar met zilver-carbon Activ8 kabels. Rem en shift is idd zelfde buitenkabel. Geen enkele probleem.
Less is bore
-
- Forum-lid
Bij Aktiv8 zijn de buitenkabels voor derailleur en rem hetzelfde. De kabel op rol is een "carbonlook" kabel gelijk aan de Aktiv8, maar geen Aktiv8, met verschillend type der.- en remkabel.