beste forumleden,
Ik heb sinds een jaar een wilier MTB, op een gegeven moment begon er iets vreselijk te kraken rond de trapas. ik voel tijdens het trappen ook vreemde dingen in de aandrijving, alsof er iets los/scheef zit. ik naar de fietsenmaker. trapas was versleten. prima, vervangen. gekraak niet over. zat er een no-name wielnaaf in mijn achterwiel zou dat het probleem zijn. vond de wielen toch lelijk, setje laten maken. XTR naven met gouden velgen. gekraak is echter niet over en ik heb er sinds 2 maanden nog chainsuck bij ook. ik ben nu heel erg geneigd om ergens op internet een XT M770 crankstel aan te schaffen en deze erop te laten zetten. dealtje sluiten met de fietsenmaker, hij monteert het en we lullen er niet meer over. alleen vroeg ik mij af wat voor BB er in mijn frame zit. gewoon een 68mm BSA? frame komt denk ik uit 2002-2003 een 18 carati zonder knik....
ff update,
mijn lbs heeft mij aangeboden een FSA Afterburner met BBB bladen te monteren tegen kostprijs, opzich niet verkeerd. is dat wat een FSA crankstel?
Bottum Bracket Wilier 18 carati
-
- Forum-lid
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr