Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Fedor den Hertog

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 15 feb 2011 23:46

Dat is een beetje aangedikt voor zover ik weet. Een geintje hier en daar, of in filosofische termen zeggen wat de pers graag wilde horen deed hij wel maar echt zo yoga langs de weg zal enigszins overdreven zijn. Dat verhaal van Karstens is volgens mij wat breder bekend ja.

Ook ik vind de column van de Jong erg mooi. Net als de meeste artikelen (o.a. NRC) trouwens.
Anima Sana In Corpore Sano

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 16 feb 2011 00:16

Fedor. Daar hadden we er maar 1 van.

http://www.youtube.com/watch?v=IYbLasr4Bzs
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5804
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 16 feb 2011 09:06

Marino schreef:Dat is een beetje aangedikt voor zover ik weet. Een geintje hier en daar, of in filosofische termen zeggen wat de pers graag wilde horen deed hij wel maar echt zo yoga langs de weg zal enigszins overdreven zijn. Dat verhaal van Karstens is volgens mij wat breder bekend ja.

Ook ik vind de column van de Jong erg mooi. Net als de meeste artikelen (o.a. NRC) trouwens.


Nochtans herinner ik minimum een uitzending waar dit gebeurd is maar 100% zeker ben ik niet ( maar toch voor 90% wel) dat hij dat was. Dus dat verhaal is zeker niet overdreven.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 16 feb 2011 12:19

Okee
Anima Sana In Corpore Sano

Plaats reactie