Dat is een beetje aangedikt voor zover ik weet. Een geintje hier en daar, of in filosofische termen zeggen wat de pers graag wilde horen deed hij wel maar echt zo yoga langs de weg zal enigszins overdreven zijn. Dat verhaal van Karstens is volgens mij wat breder bekend ja.
Ook ik vind de column van de Jong erg mooi. Net als de meeste artikelen (o.a. NRC) trouwens.
Fedor den Hertog
-
- Forum-lid
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Marino schreef:Dat is een beetje aangedikt voor zover ik weet. Een geintje hier en daar, of in filosofische termen zeggen wat de pers graag wilde horen deed hij wel maar echt zo yoga langs de weg zal enigszins overdreven zijn. Dat verhaal van Karstens is volgens mij wat breder bekend ja.
Ook ik vind de column van de Jong erg mooi. Net als de meeste artikelen (o.a. NRC) trouwens.
Nochtans herinner ik minimum een uitzending waar dit gebeurd is maar 100% zeker ben ik niet ( maar toch voor 90% wel) dat hij dat was. Dus dat verhaal is zeker niet overdreven.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.