Trek 5.2 madone 2009
ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe race fiets!
de trek madone 5.2 pro 2009 lijkt mij tot nu toe de beste keus, maar elke zaak waar je binnen loopt hebben ze wel weer een ander verhaal bij een ander merk.
kijk ook wel op internet wat rond maar vind het lastig een keus te maken.
trek 5.2 madone 2009 afgemonteerd met ultegra kost 2995.
redelijk binnen budget! wie heeft er nog tips, aanraders??????
wilier??? maken die zelf fietsen? of is dat massa uit china met italiaanse verf?
alvast bedankt!!
de trek madone 5.2 pro 2009 lijkt mij tot nu toe de beste keus, maar elke zaak waar je binnen loopt hebben ze wel weer een ander verhaal bij een ander merk.
kijk ook wel op internet wat rond maar vind het lastig een keus te maken.
trek 5.2 madone 2009 afgemonteerd met ultegra kost 2995.
redelijk binnen budget! wie heeft er nog tips, aanraders??????
wilier??? maken die zelf fietsen? of is dat massa uit china met italiaanse verf?
alvast bedankt!!
bart
-
- Forum-lid
Beste Bartm,
Als je de Trek 5.2 2009 zoekt, kijk dan even op de site van 12gotrading.nl. Ze bieden alle Treks daar aan met zeker 20% korting. Ik ga volgende week de Trek 1.9 2009 halen. Bijna overal is ie 1299,-. Maar ik heb hem daar voor 1039,-.
Succes!
Groet,
Lesley
Als je de Trek 5.2 2009 zoekt, kijk dan even op de site van 12gotrading.nl. Ze bieden alle Treks daar aan met zeker 20% korting. Ik ga volgende week de Trek 1.9 2009 halen. Bijna overal is ie 1299,-. Maar ik heb hem daar voor 1039,-.
Succes!
Groet,
Lesley
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...
-
- Forum-lid
Trek is bij Hopmans ook altijd 20% goedkoper als adviesprijs. Let daar wel op, dat ze je niet op een verkeerde maat zetten. Echt uitgebreid meten ze je niet op daar.
20% op 3000 euro, scheelt 600 euro. Kan je veel leuke dingen mee gaan doen.
20% op 3000 euro, scheelt 600 euro. Kan je veel leuke dingen mee gaan doen.
Yep, die korting geld ook op de 2009 5.2 Pro, dus inderdaad: heeeel aantrekkelijk.
En voor het door jou beoogde gebruik is de Madone een lekkere allrounder, waarmee er -als je dat wil- ook nog lekker mee geknald kan worden.
En voor het door jou beoogde gebruik is de Madone een lekkere allrounder, waarmee er -als je dat wil- ook nog lekker mee geknald kan worden.
Gang is alles!!
Rij er nu al bijna een jaar op en ben enorm tevreden. Het is zeker geen superstijf kader, maar dat zocht ik ook niet.
Garantie van Trek is ook schitterend : ik had pech met mijn wielen en die werden telkens in garantie vervangen, zonder probleem of vragen.
Ik koos voor trek omdat de geometrie me perfect past én omdat ik bij Salden die korting zag.
Garantie van Trek is ook schitterend : ik had pech met mijn wielen en die werden telkens in garantie vervangen, zonder probleem of vragen.
Ik koos voor trek omdat de geometrie me perfect past én omdat ik bij Salden die korting zag.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
canyon! 9.0 LTD haha ik ga geld vragen aan canyon. maar als ik een nieuwe fiets moest wist ik het wel...helaas heb ik er al 2. vind de treks niet heel speciaal.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
Canyon is zeker mooi, maar je hoort de naam wel erg vaak op het moment. Ik vind die Trek wel gaaf. Volgens mij is het verschil tussen de gewone en de pro de geometrie. De pro is wat agressiever (o.a. kortere balhoofdbuis).
5.2 pro
5.2
9.0 LTD
Advanced SL2
5.2 pro
5.2
9.0 LTD
Advanced SL2