[quote="Scepticus"]Zeker geschikt, ruim genoeg ruimte om het achterwiel te verschuiven om de ketting te spannen [/quote]
De open kant wijst naar voren is dit geen probleem? Kan ik het wiel er tijdens het fietsen niet uit trekken? Ik zie ook singespeeds met de pad andersom waardoor je als het ware het wiel er verder in zou trekken en niet er uit?
Singlespeedwiel met freewheel
Jogo schreef: De open kant wijst naar voren is dit geen probleem? Kan ik het wiel er tijdens het fietsen niet uit trekken?
Toen er nog een derailleur op zat kwam ie er ook niet uit toch? Waarom dan als SS wel?
Ik zie ook singespeeds met de pad andersom waardoor je als het ware het wiel er verder in zou trekken en niet er uit?
Als met track ends je wiel losgaat valt ie er dan niet uit, maar je trapt m wel scheef en dan heb je alsnog een probleem
Gewoon goeie track nuts gebruiken, stevig aandraaien en af en toe checken, dan gaat er niks mis.
Ik gebruik trouwens gewone moeren met een (niet-gekarteld) ringetje erachter (op een fixie!) en dat gaat ook al 2 jaar goed
Als LondonFixieBike weer 3/32" 19t kransjes heeft bestel ik ook meteen wat tracknuts mee :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"