hallo ik ben op zoek naar Campagnolo Bora wielen alvast bedankt.
ik had er normaal gekocht maar ze ware niet naar behoren maar ik wil er een max 1200€ voor uitgeven .
Campagnolo Bora
-
- Forum-lid HC
Beetje vage vraag.
Welke versie, staat, prijsindicatie.
Een setje ultra's voor 750 zul niet niet vinden maar met een redelijke prijsvoorstelling en een schets wat je daarvoor verlangt maak je een kans.
Welke versie, staat, prijsindicatie.
Een setje ultra's voor 750 zul niet niet vinden maar met een redelijke prijsvoorstelling en een schets wat je daarvoor verlangt maak je een kans.
[quote="morti"]hallo ik ben op zoek naar Campagnolo Bora wielen alvast bedankt[/quote]
Moet je geen 25 posts hebben hier hahaha?
Moet je geen 25 posts hebben hier hahaha?
Mijn waarschuwing is weggehaald!?
Een waarschuwing roept vragen op en maakt het daardoor wel interessanter -_^
Een waarschuwing roept vragen op en maakt het daardoor wel interessanter -_^
-
- Forum-lid
ik had er normaal gekocht maar ze ware niet naar behoren???????
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Er is inderdaad veel rommel op de markt en ze rijden zo goed dat eigenaren de enkel via MP in de ramsch gooien als ze al vrijwel heen zijn (en er dan nog veel teveel geld voor vragen).
1200 zou ik enkel voor vrijwel nieuwe Ultra's geven maar 9 van de 10 keer is 1000-1100 voor goede exemplaren zonder al teveel remsporen voldoende.
Ik zou zelf voor type 3 gaan, de voorlaatste in topstaat. Ben je voor 8-900 Euro voor wielen in superstaat meestal wel klaar.
Type 2 met de alu remrand is eigenlijk geen echt carbon wiel maar wel heel goed en in nieuwstaat zeker 500 waard.
Type 1 kun je beter laten liggen, zijn verouderd en enkel voor retro liefhebbers interessant.
1200 zou ik enkel voor vrijwel nieuwe Ultra's geven maar 9 van de 10 keer is 1000-1100 voor goede exemplaren zonder al teveel remsporen voldoende.
Ik zou zelf voor type 3 gaan, de voorlaatste in topstaat. Ben je voor 8-900 Euro voor wielen in superstaat meestal wel klaar.
Type 2 met de alu remrand is eigenlijk geen echt carbon wiel maar wel heel goed en in nieuwstaat zeker 500 waard.
Type 1 kun je beter laten liggen, zijn verouderd en enkel voor retro liefhebbers interessant.
[quote="Sharkman 1"]Er is inderdaad veel rommel op de markt en ze rijden zo goed dat eigenaren de enkel via MP in de ramsch gooien als ze al vrijwel heen zijn (en er dan nog veel teveel geld voor vragen).
Type 1 kun je beter laten liggen, zijn verouderd en enkel voor retro liefhebbers interessant.[/quote]
alvast bedankt voor de info
Type 1 kun je beter laten liggen, zijn verouderd en enkel voor retro liefhebbers interessant.[/quote]
alvast bedankt voor de info
-
- Forum-lid
stuur maar eens een mailtje