Alles over single speed, fixies en baanfietsen.

Baantandem

corniel
Forum-lid HC

corniel 30 okt 2008 23:29

Het rare is dat ik bij CAPS LOCKS TEKSTEN DENK AAN HEEL HARD SCHREEUWEN! EN DUS AAN DOVE MENSEN.

Maar goed, ctrl+ scroll werkt vaak heel goed om e.a. groot te krijgen. Browsers als Opera en FireFox (en IE7 kan het geloof ik ook), kunnen ook op zeg 200% worden getoond, wellicht dat helderheid (letterlijk in dit geval) schept.

wieleropa
Forum-lid

wieleropa 30 okt 2008 23:51

WAT FIXED GEAR BETREFT,IK BEN NIET TECHNISCH HOEF ALLEEN MAAR HARD TE TRAPPEN. DE BAANTANDEM HEEFT AAN ZOWEL DE RECHTER ALS LINKERKANT EEN KETTING EN WERKT VERDER ALS EEN NORMALE BAANFIETS.
ZIE FOTO
VOOR CORNIEL. IK BEN NIET HANDIG MET DE PC EN DOE HET MAAR MET DE CAP LOCK. BINNENKOMENDE BERICHTEN KAN IK GELUKKIG UIT VERGROTEN.
IN DE PC WERELD IS DE VISUELE HANDIECAP NOG NIET DOORSNEE>DE VELE DOCUMENTEN EN GEBRUIKSAANWIJZINGEN ZIJN VOOR EEN GOED ZIEND IEMAND AL LASTIG TE LEZEN.
VR>GR>
wop

pils
Forum-lid

pils 31 okt 2008 09:24

[quote="wieleropa"]
VOOR CORNIEL. IK BEN NIET HANDIG MET DE PC EN DOE HET MAAR MET DE CAP LOCK. BINNENKOMENDE BERICHTEN KAN IK GELUKKIG UIT VERGROTEN.
IN DE PC WERELD IS DE VISUELE HANDIECAP NOG NIET DOORSNEE>DE VELE DOCUMENTEN EN GEBRUIKSAANWIJZINGEN ZIJN VOOR EEN GOED ZIEND IEMAND AL LASTIG TE LEZEN.
VR>GR>
[/quote]

Gewoon heel simpel--> ctrl toets indrukken en tegelijkertijd op de + toets duwen. Wordt alles netjes uitvergroot. Zo komt het inderdaad wat schreeuwerig over...
Democratie is de dictatuur van de meerderheid

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 31 okt 2008 10:33

[quote="Corniel"]Het rare is dat ik bij CAPS LOCKS TEKSTEN DENK AAN HEEL HARD SCHREEUWEN! EN DUS AAN DOVE MENSEN.

Maar goed, ctrl+ scroll werkt vaak heel goed om e.a. groot te krijgen. Browsers als Opera en FireFox (en IE7 kan het geloof ik ook), kunnen ook op zeg 200% worden getoond, wellicht dat helderheid (letterlijk in dit geval) schept.[/quote]

ik heb een gehoor beperking dus daarom STA IK HIER TE SCHREEUWEN ;)

lol ..

Maar een baan tandem is dus ook gewoon een doortrapper.. jeetje, dat lijkt me maar lastig als de een harder gaat dan de ander en je t niet bij kan houden ..
:winkthumb:

wieleropa
Forum-lid

wieleropa 31 okt 2008 12:10

Ok bedankt voor de tips over hoe de letters uit te vergroten. Via de e-mail kun je zelf het lettertype aanpassen en zo krijg ik ook mijn post binnen van vrienden.
Nu weet ik ook dat het op deze manier kan. jammer alleen dat het niet overal werkt. bijvoorbeeld naar instanties waar je een formulier moet invullen.
Hendrikjan op een tandem fiets je samen,niet ieder apart,dus een kwestie van trainen en heel veel plezier hebben in het wielrennen(aangeboren virus??)
Ga naar de sportschool om te spinnen als mijn piloten geen tijd hebben om buiten te trainen.heb vanaf oktober 2007 tot heden 15.000km er op zitten.
Je blijft er jong bij en bezit nog steeds het competitiegevoel om me er niet te laten afrijden door de "Jonkies".
Sportieve groet
wop

Plaats reactie