Mijn nieuwe fiets
Ijzeren Briek schreef:Ben geen merckx-fan maar dit is echt wel een prachtig machientje. Het valt toch wel op dat wielen een fiets kunnen maken of kraken. Bora's blijven mijn favoriet maar deze moeten echt niet veel onder doen.
Veel plezier ermee en veel droge dagen toegewenst, zou zonde zijn van zo'n fietsje in de regen en modder te gooien.
Heb een reserve fiets voor in de regen.Dus das dik in orde
bedankt voor de positieve reacties!
Valt goed mee.Maar moet nog veel uitpluizen.patmaessen schreef:Smaakvol geheel, mooi, erg mooi. Veel veilige km's. Trouwens bevalt de garmin?
Prachtige fiets ! enige hele kleine minpuntje (vind ik tenminste, maar ik ben dan ook een pietlut) is dat ik het jammer vind dat de zadelpen ook niet van Ritchey WCS is, dan is alles hetzelfde en dat vind ik persoonlijk mooier/rustiger.
Maar verder...Top !
Maar verder...Top !
Weet je wat daarmee het nadeel is?Bij de wcs is steekt een groot deel van de letters in het frame!adroit schreef:Prachtige fiets ! enige hele kleine minpuntje (vind ik tenminste, maar ik ben dan ook een pietlut) is dat ik het jammer vind dat de zadelpen ook niet van Ritchey WCS is, dan is alles hetzelfde en dat vind ik persoonlijk mooier/rustiger.
Maar verder...Top !
-
- Forum-lid
Klopt volledig, en als je ze ver genoeg uitsteekt dat de letters niet weg zitten eindig je met een vlaggemast met bovenaan een zadel.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Seger schreef:Omer, welke maat is dit frame eigenlijk?
57 cm midden bracket - midden bovenbuis
-
- Forum-lid
een heel schone fiets
-
- Forum-lid
Echt een hele mooie fiets, ik vind alle details goed bij elkaar aansluiten.
Veel veilige en mooie km toegewenst met dit juweel...
Veel veilige en mooie km toegewenst met dit juweel...