Mijn nieuwe fiets
-
- Forum-lid
Omer, jij schrijft dat je geen WCS zadelpen hebt omdat hij de logo's dan half in het frame steken.
Nu mijn vraag, hoe ver moet de zadelpen eruit steken om de logo's volledig zichtbaar te maken?
Nu mijn vraag, hoe ver moet de zadelpen eruit steken om de logo's volledig zichtbaar te maken?
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is een lastige vraag.Ik denk zo een 13 cmwroosmalen schreef:Omer, jij schrijft dat je geen WCS zadelpen hebt omdat hij de logo's dan half in het frame steken.
Zie hier op mijn vorige fiets.(das was met de dunnere signo zadel.)
Ben wel benieuwd wat zoiets moois nou kost?
p.s. ik zou wel mooie zwarte jagwire ripcordz of iodupont powercordz rem- en schakelkabels nemen. Maakt het nog iets meer af (niet dat hij dat nu nog niet is hoor )
p.s. ik zou wel mooie zwarte jagwire ripcordz of iodupont powercordz rem- en schakelkabels nemen. Maakt het nog iets meer af (niet dat hij dat nu nog niet is hoor )
Dat wil je niet wetenFW schreef:Ben wel benieuwd wat zoiets moois nou kost?
Nou mijn vraagteken achter de zin insinueert toch echt van wel. Maar als je het niet wilt zeggen, is dat je goed recht natuurlijk
Ik zal zeggen: rond de 5000.FW schreef:Nou mijn vraagteken achter de zin insinueert toch echt van wel. Maar als je het niet wilt zeggen, is dat je goed recht natuurlijk
-
- Forum-lid
Hello Omer
Nogmaals proficiat met uwe nieuwe Fiets.
Ik zou graag weten waarom je nu met Prolink rijd en niet meer met Signo.
Was de Signo niet goed?
Was de Signo niet goed?
cioccpryde schreef:Hello Omer
Was de Signo niet goed?
De signo vond ik te hard