Bikemotion: hoeveel tijd moet ik inplannen?
Net terug uit Utrecht en ik was erg onder de indruk van de grote van de beurs dit jaar en de verschillende stands (prachtig van Veltec!). Aanrader! Ik zou voldoende tijd nemen om alles te zien wat jet wilt zien en dan alles nog een keer te bekijken zodat je zeker ent dat je gezien hebt wat je wilde zien
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
[quote="rodin"]Zijn er op de beurs ook dingen te koop?[/quote]
Nee.
Nee.
What makes the boat go faster?
@TS: Ca 30min is ruim voldoende. Vanaf de ingang loop je naar de stands van Merlin en Litespeed. Daar kwijl je 10 min bij de Merlin Extralight en vervolgens nog 10min bij de twee Parlee's links daarvan en dan zit het erop. Dan neem je wat te drinken bij 1 van de standjes voor energiedranken om het vochttekort aan te vullen en keer je huiswaarts.
[quote="litespeed"]@TS: Ca 30min is ruim voldoende. Vanaf de ingang loop je naar de stands van Merlin en Litespeed. Daar kwijl je 10 min bij de Merlin Extralight en vervolgens nog 10min bij de twee Parlee's links daarvan en dan zit het erop. Dan neem je wat te drinken bij 1 van de standjes voor energiedranken om het vochttekort aan te vullen en keer je huiswaarts. [/quote]
Ik zou ook nog even bij Serotta, van nicholas, Isaac en Pina gaan kijken
Ik zou ook nog even bij Serotta, van nicholas, Isaac en Pina gaan kijken
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="litespeed"]@TS: Ca 30min is ruim voldoende. Vanaf de ingang loop je naar de stands van Merlin en Litespeed. Daar kwijl je 10 min bij de Merlin Extralight en vervolgens nog 10min bij de twee Parlee's links daarvan en dan zit het erop. Dan neem je wat te drinken bij 1 van de standjes voor energiedranken om het vochttekort aan te vullen en keer je huiswaarts. [/quote]
quote van TS
"Mijn interesse is primair in racefietsen en accessoires."
van het laatst genoemde heeft men niet veel bij merlin,litespeed en parlee.
lijkt me dat de TS toch wel wat langer nodig heeft dan 30 minuten want accesoires zijn ook genoeg vertegenwoordigd
:D
quote van TS
"Mijn interesse is primair in racefietsen en accessoires."
van het laatst genoemde heeft men niet veel bij merlin,litespeed en parlee.
lijkt me dat de TS toch wel wat langer nodig heeft dan 30 minuten want accesoires zijn ook genoeg vertegenwoordigd
:D