Vrouw (beginner) zoekt racefiets: Stevens of Trek?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of 12gotrading in Waddinxveen, afhankelijk van je woonplaats.
Less is bore
-
- Forum-lid
w e et niet van waar je bent maar ik heb allez mijn vriend in zijn winkel een eddy merckx efx staan van de bazin. de fiets is 6 maand oud en heeft nog geen 500 km. afgemonteerd met sram red en fulcrum 5 wielen dus top. prijs 2100 euro.
-
- Forum-lid
Mijn vijf cent: staar je niet blind op een merk. Dat is echt enorm persoonlijk en iedereen heeft een andere voorkeur.
Staar je vooral blind op de goede afmetingen. Een fietsmeting (bij alle goede FM's) is een prima start. Dan weet je ook meteen of je een korter bovenlijf hebt ten opzichte van je benen (dames hebben andere verhoudingen dan heren) en welk framemaat daarbij hoort. Sommigen zweren bij een damesversie, anderen vinden het onzin maar ik denk dat het puur afhangt van je eigen bouw in combinatie met het model.
Voorlichting is dus mijn voornaamste advies, en de beste voorlichting is in een winkel waar je direct kunt passen of het bevalt.
Succes en veel plezier!
Staar je vooral blind op de goede afmetingen. Een fietsmeting (bij alle goede FM's) is een prima start. Dan weet je ook meteen of je een korter bovenlijf hebt ten opzichte van je benen (dames hebben andere verhoudingen dan heren) en welk framemaat daarbij hoort. Sommigen zweren bij een damesversie, anderen vinden het onzin maar ik denk dat het puur afhangt van je eigen bouw in combinatie met het model.
Voorlichting is dus mijn voornaamste advies, en de beste voorlichting is in een winkel waar je direct kunt passen of het bevalt.
Succes en veel plezier!