Enquete comfort en fietsen
Hoi,
Ook ingevuld zonet. Beetje boel vaag inderdaad.
Het lijkt wel of die vragen door een random generator zijn onstaan. Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe je de resultaten dan zou kunnen gebruiken voor je afstudeerproject.
Vaak ook dubbele vragen. 'Ik ben een georganiseerd persoon' en 'Ik ben georganiseerd'
Als uw comfortabele fiets een persoonlijkheid zou hebben welke persoonlijkheidskenmerken zijn dan voor u van belang??????
Mogelijk antwoord was eerlijk. Kan iemand me eens zo'n voorbeeld van een eerlijke comfortabele fiets laten zien?
Ik zou nog een keer over mijn vragen nadenken TS aangezien dit echt te vaag is imho.
Veel succes verder.
Mvg, Zorro
Ook ingevuld zonet. Beetje boel vaag inderdaad.
Het lijkt wel of die vragen door een random generator zijn onstaan. Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe je de resultaten dan zou kunnen gebruiken voor je afstudeerproject.
Vaak ook dubbele vragen. 'Ik ben een georganiseerd persoon' en 'Ik ben georganiseerd'
Als uw comfortabele fiets een persoonlijkheid zou hebben welke persoonlijkheidskenmerken zijn dan voor u van belang??????
Mogelijk antwoord was eerlijk. Kan iemand me eens zo'n voorbeeld van een eerlijke comfortabele fiets laten zien?
Ik zou nog een keer over mijn vragen nadenken TS aangezien dit echt te vaag is imho.
Veel succes verder.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
ingevuld, veel succes!
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Heel simpel: 30-45. Het - teken staat namelijk voor "TOT". Dit betekent dus 18 tot 30 jaar(dus iedereen die jonger is dan 30, ook al ben je 29 jaar en 364 dagen oud) Om de mensen van 30 jaar niet uit te sluiten dient de volgende categorie dus te beginnen met 30 jaar.Bij vraag 1 haak ik al af...
Ik ben 30 wat moet ik kiezen?
18-30 of 30-45 ???
Dus kraak niet meteen alles af wil je Dit was gewoon goed..
Democratie is de dictatuur van de meerderheid