Bedankt allemaal
Hallo,
Ik heb op dit forum vele vragen gesteld over de aankoop van mijn nieuwe fiets.
Vragen over de wielen, de groep, etc.
Op alle vragen heb ik antwoorden gekregen waar ik echt iets aan had.
Bedankt dus aan iedereen!
En daarom vond ik dat ik jullie een foto dan ook niet mocht onthouden...
Ik heb op dit forum vele vragen gesteld over de aankoop van mijn nieuwe fiets.
Vragen over de wielen, de groep, etc.
Op alle vragen heb ik antwoorden gekregen waar ik echt iets aan had.
Bedankt dus aan iedereen!
En daarom vond ik dat ik jullie een foto dan ook niet mocht onthouden...
Ziet er goed uit! Zie veel componenten die een goede reputatie hebben op dit forum. Misschien dat je op termijn nog wat dieper kunt gaan zitten, zijn wel vrij veel spacers nu. Ohja en je snelspanner vooraan zit aan de verkeerde kant Veel fietsplezier en veilige kilometers gewenst.
Ziet er gaaf uit.
LVGH schreef:Ziet er goed uit! Zie veel componenten die een goede reputatie hebben op dit forum. Misschien dat je op termijn nog wat dieper kunt gaan zitten, zijn wel vrij veel spacers nu. Ohja en je snelspanner vooraan zit aan de verkeerde kant Veel fietsplezier en veilige kilometers gewenst.
Ja, had'm net gepoetst voor de foto, had het gezien toen ik vertrok voor volgende toertje.
Opmerkzaam ben je wel
Idd, over veel van deze componenten had ik dus vragen gesteld.
Groeten,
fvd
-
- Forum-lid
Cool fietsje, veel veilige km's....
Gefeliciteerd met deze mooie fiets.
Ik heb zelf ook lang getwijfeld om een Moozes aan te schaffen, het is hem uiteindelijk niet geworden omdat de leverancier te ver van mijn woonplaats is gevestigd i.v.m. eventuele service.
Ik heb zelf ook lang getwijfeld om een Moozes aan te schaffen, het is hem uiteindelijk niet geworden omdat de leverancier te ver van mijn woonplaats is gevestigd i.v.m. eventuele service.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
De fiets is anders dan anders... Heel mooi. Mooie Fulcrum wielen ook (die bijna nooit standaard gemonteerd worden). Inderdaad heel mooi in balans. Heb je alles zelf gekozen en zo laten opbouwen? Of zelf gebouwd? Of is hij min of meer standaard?
ponsteen schreef:De fiets is anders dan anders... Heel mooi. Mooie Fulcrum wielen ook (die bijna nooit standaard gemonteerd worden). Inderdaad heel mooi in balans. Heb je alles zelf gekozen en zo laten opbouwen? Of zelf gebouwd? Of is hij min of meer standaard?
Beste Ponsteen,
Dankje voor het compliment.
Wel, één van mijn vragen op dit forum over de componenten (voor ik 'm dus kocht) betrof de wielen.
Normaal zaten er Mavic Equipe wielen op, terwijl ik twijfelde om de Elite's te nemen.
Ik stelde dus de vraag of de meerprijs voor de Elite's het waard was, de algemene reactie was echter om geen Mavic wielen te nemen maar Fulcrum's van dezelfde prijsklasse (zijn dus deze racing 3's).
Er waren nog andere adviezen hoor maar sommige daarvan zaten in een wel hééél andere prijsklasse.
Na lang twijfelen (Ludo Dierckxsens deelde niet de mening dat Fulcrum beter was dan Mavic) heb ik dan toch maar de Fulcrums gekozen.
De andere vrgaen van mij betrof o.a. de groep, of ik zou gaan voor een gewone dan wel de compact versie van de Ultegra, hier was de meerderheid van de meningen voor de Compact.
Ik heb dus de Ultegra Compact genomen (en nog gewijzigd naar de Ultegra SL compact).
Verder is zowat alles op de fiets zelf gekozen (de website van Moozes heeft een bike-configurator en daar kan je dus je ganse fiets zelf samenstellen, je begint met het frame en bouwt zo verder op, dus alles is los te kiezen).
Omdat dit mijn eerste racefiets is, vroeger altijd op MTB gereden, wist ik dus niet veel van wat te kiezen, ik heb dus veel gevolgd van wat men mij op dit forum heeft aangeraden, van wat Ludo Dierckxsens me adviseerde en verder heeft mijn portemonnee gekozen
Dus om kort te gaan: op die configurator heb ik van veel componenten een "gemiddelde" versie gekozen wat prijs betreft.
De voorvork is wel nieuw voor 2009, en ook de kleur, beide zijn nog niet te zien op die website.
Beste groeten,
fvd
idd een erg mooie fiets. Maar misschien even offtopic. Persoonlijk vind ik dit frame wel erg veel weg hebben van het no-name frame wat hier wordt aangeboden.
http://www.lijtenfietsen.nl/product_inf ... cts_id=745
Moozes frame:
http://www.moozes.com/?pg=prod&prodID=2208&type=R
Of zit ik er nu helemaal naast?
http://www.lijtenfietsen.nl/product_inf ... cts_id=745
Moozes frame:
http://www.moozes.com/?pg=prod&prodID=2208&type=R
Of zit ik er nu helemaal naast?