Rood lantaarntje..
Hi,
Misschien een stomme vraag, maar weet misschien iemand waar je het zogenaamde "rode lantaarntje" kan krijgen, in sleutelhanger vorm?
We willen een grap uithalen met iemand uit de club, vandaar dus :p
Ik heb me rot gezocht, maar niets kunnen vinden...
Alvast bedankt!
Misschien een stomme vraag, maar weet misschien iemand waar je het zogenaamde "rode lantaarntje" kan krijgen, in sleutelhanger vorm?
We willen een grap uithalen met iemand uit de club, vandaar dus :p
Ik heb me rot gezocht, maar niets kunnen vinden...
Alvast bedankt!
[quote="ever"]ziet er zo uit:
http://www.beekhovenbikes.nl/product_in ... a060881dae
[/quote]
Bij de Action kosten die 1,09 per setje
Deze straalt dan geen rood licht uit, maar verder voldoet ie aan de eisen. Rood ledje in solderen et voila
http://www.beekhovenbikes.nl/product_in ... a060881dae
[/quote]
Bij de Action kosten die 1,09 per setje
Deze straalt dan geen rood licht uit, maar verder voldoet ie aan de eisen. Rood ledje in solderen et voila
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Waarschijnlijk bedoeld speis de betekenis van de Rode lantaarn uit de Tour de France. Hij wil ff een leuke grap uit halen. De rode lantaarn is altijd de troostprijs voor degene die het laatst eindigd in het klassement...
[quote="Master B"]Waarschijnlijk bedoeld speis de betekenis van de Rode lantaarn uit de Tour de France. Hij wil ff een leuke grap uit halen. De rode lantaarn is altijd de troostprijs voor degene die het laatst eindigd in het klassement...[/quote]
Nee echt
Nee echt
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="ZorroI"][quote="Master B"]Waarschijnlijk bedoeld speis de betekenis van de Rode lantaarn uit de Tour de France. Hij wil ff een leuke grap uit halen. De rode lantaarn is altijd de troostprijs voor degene die het laatst eindigd in het klassement...[/quote]
Nee echt [/quote]
volgens mij was dat bovengaande nog niet echt duidelijk...
Nee echt [/quote]
volgens mij was dat bovengaande nog niet echt duidelijk...
ik schrok al...we zijn toch wielrenners en die moeten weten wat er bedoeld wordt.
ever snapt het volgens mij niet helemaal...
ever snapt het volgens mij niet helemaal...
-
- Forum-lid