froglegs cyclecross
om te voorkomen dat de voorvork gaat trillen moeten de remblokje een beetje met de voorste punt naar binnen gemonteerd worden.
zoveel heb ik al van een ander topic opgestoken
maar de froglegs hebben helemaal geen afstelmogelijkheid. alleen in zijn geheel naar binnen en buiten.
zijn de remblokjes soms al voorgevormd ? en hoe kan ik dan zien wat voor moet ?
iemand enig idee ?
zoveel heb ik al van een ander topic opgestoken
maar de froglegs hebben helemaal geen afstelmogelijkheid. alleen in zijn geheel naar binnen en buiten.
zijn de remblokjes soms al voorgevormd ? en hoe kan ik dan zien wat voor moet ?
iemand enig idee ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Alles wat niet deugt aan froglegs is eigenlijk maar op 1 manier op te lossen en dat is met de waterpong tang. Met de tang beet pakken de boel een beetje verbuigen en dan moet 't goed zijn. Het klinkt als een pre-historische oplossing, maar er is nu eenmaal geen stel mogelijkheid.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59
Correct me if i am wrong, maar "froglegs" zijn toch van die extra remhendels op het stuur die vooral in de cross worden gebruikt?
Wat heeft dat nu met remblokken te maken?
Wat heeft dat nu met remblokken te maken?
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Amclassic-fan schreef:Alles wat niet deugt aan froglegs is eigenlijk maar op 1 manier op te lossen en dat is met de waterpong tang. Met de tang beet pakken de boel een beetje verbuigen en dan moet 't goed zijn. Het klinkt als een pre-historische oplossing, maar er is nu eenmaal geen stel mogelijkheid.
dat is inderdaad lomp, maar ja als niets anders kan...
voor alle duidelijkheid, je bedoelt de pen verbuigen waar het remblokje op zit ?