De grote wielren quiz!
oke,
Na een val in de Circuit de la Sarthe raakte hij in coma door een hersenzwelling.
Zijn helm redde zijn leven.
Nadat hij 7 dagen in coma had gelegen ontwaaktte hij, de doktoren raadden hem echter het wedstrijd wielrennen af ondanks dat het herstel spoedig verliep.
Omdat er teveel risico's aan de wedstrijden zijn verbonden.
Hij heeft hierover ook een boek geschreven: ''tour de life''
(zelf nog niet gelezen)
Nu probeert hij de triathlon uit omdat je hier natuurlijk niet in een peloton rijdt waardoor er minder risico's aan verbonden zijn.
grtz Ghisallo
Na een val in de Circuit de la Sarthe raakte hij in coma door een hersenzwelling.
Zijn helm redde zijn leven.
Nadat hij 7 dagen in coma had gelegen ontwaaktte hij, de doktoren raadden hem echter het wedstrijd wielrennen af ondanks dat het herstel spoedig verliep.
Omdat er teveel risico's aan de wedstrijden zijn verbonden.
Hij heeft hierover ook een boek geschreven: ''tour de life''
(zelf nog niet gelezen)
Nu probeert hij de triathlon uit omdat je hier natuurlijk niet in een peloton rijdt waardoor er minder risico's aan verbonden zijn.
grtz Ghisallo
-
- Forum-lid
Nou, gezien de datum van posten en het overweldigende aantal reacties op de laatste vraag...................
Kom maar op met de hint.
Kom maar op met de hint.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
De enige renner die op de rampendag dat de PDM-ploeg de Tour de France in 1991 verliet nog wel wilde doorrijden, was Raoul Alcala (zijn tweede achternaam werd nooit gebruikt in het peloton). De Mexicaan, die dezelfde Intralipidkuur ondergaan had als zijn acht ploeggenoten, had een dermate sterk gestel dat hij zich, in tegenstelling tot alle anderen, niet ziek, zwak en misselijk voelde. Erik Breukink grapte: 'Als je ook zag wat die at! Hoe scherper hoe beter, bij hem ging alles erin, wat eetbaar was nam hij, terwijl wij toch wel op moesten passen voor bepaalde dingen. Alcala nooit, die at alles.'
Theo hij is voor jouw
Theo hij is voor jouw
Deze vraag stelde ik op pagina 32 van dit topic:
[quote="Theo V"]Oké, dank je wel.
Ik gebruik dus wel het internet omdat de wielerboeken van mijn vader helaas tijdens een verhuizing in het grote grijze archief zijn verdwenen.
Hier komt ie;
Over wie zei Erik breukink hetvolgende:
'Als je ook zag wat die at! Hoe scherper hoe beter, bij hem ging alles erin, wat eetbaar was nam hij, terwijl wij toch wel op moesten passen voor bepaalde dingen. ?????? nooit, die at alles.'
Succes[/quote]
Drie maal raden wat het antwoord is.
Over een volgende vraag moet ik effe nadenken.
Vragen verzinnen is niet mijn sterkste punt.
[quote="Theo V"]Oké, dank je wel.
Ik gebruik dus wel het internet omdat de wielerboeken van mijn vader helaas tijdens een verhuizing in het grote grijze archief zijn verdwenen.
Hier komt ie;
Over wie zei Erik breukink hetvolgende:
'Als je ook zag wat die at! Hoe scherper hoe beter, bij hem ging alles erin, wat eetbaar was nam hij, terwijl wij toch wel op moesten passen voor bepaalde dingen. ?????? nooit, die at alles.'
Succes[/quote]
Drie maal raden wat het antwoord is.
Over een volgende vraag moet ik effe nadenken.
Vragen verzinnen is niet mijn sterkste punt.